Znowu Polska wybrała populizm

21. Data: 2005-10-24 15:53:12

Temat: Re: Znowu Polska wybrała populizm
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dji9o2$jgr$1@news.agh.edu.pl...
> Hehe, kolejna której media zlasowały co nieco pod kopułką?
> To był wybór pomiędzy dobrym a dobrym. Polityka zagraniczna w wykonaniu
> Kaczora wygląda na niezłą. No i mówi o państwie prorodzinnym (cokolwiek
> by to nie znaczyło - ale TG!!)
> pozdr. Krzysiek
> PS. Głosowałem na Tuska

Po pierwsze proszę zostawiaj linijkę przerwy.

Po drugie nie lubie polityki typu "pro", przez lata była polityka
prowiejska, probudowlana itp, więc niach każdy weźmie się za pracę a
politycy niech uwolnią nas od biurowców typu ZUS (Kaczyński chce wiecej ZUS)
NFZ (Kaczynski chce wiecej NFZ) niech wprowadzą podatke pogłowny (kazda
osoba płaci tyle samo) i wtedy sama decyduje ile ma dzieci i bedzie dobrze.

Socjalizm w połączenie w fanatyzmem religijnym, słabym wykształceniem
ekonomicznym dobrze nie wróży.

Jacek

22. Data: 2005-10-24 19:00:19

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Socjalizm w połączenie w fanatyzmem religijnym, słabym wykształceniem
> ekonomicznym dobrze nie wróży.

Hmmmm, Thatcher (chemik), Reagan (aktor) potrafili sobie dobrać
współpracowników. I to jest najważniejsza cecha dobrego polityka. Oprócz
tego polityk musi mieć kręgosłup, czego Kaczorowi nie można odmówić.
Zobaczymy co przyniesie przyszłość, mam nadzieję że nasza sytuacja
poprawi się.
pozdr. krzysiek

23. Data: 2005-10-24 20:27:18

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:djjars$544$1@news.agh.edu.pl...

> Hmmmm, Thatcher (chemik),

Tej socjaliści nienawidzili i doprowadziła kraj do rozkwitu, zapytaj kogoś
czy była socjalistką ?

> Reagan (aktor) potrafili sobie dobrać

Przecie to republikanin, nie rozumiem związku.

> współpracowników. I to jest najważniejsza cecha dobrego polityka.

Thacher mówiła prawdę i z żelazną konsekwencją robiła to.

> Oprócz
> tego polityk musi mieć kręgosłup, czego Kaczorowi nie można odmówić.

Własnie tego nie ma, ma tylko rządze władzy, dla niej to potrafił poprosic o
wsparcie Lepera który do słowa Prawo pasuja jak dupa do bałałajki.

> Zobaczymy co przyniesie przyszłość, mam nadzieję że nasza sytuacja
> poprawi się.

Oby sie nie pogorszyła, już słyszałem o pierszych pomysłach Kaczora które
uderzą w moją rodzinę.

Jacek

24. Data: 2005-10-24 20:56:39

Od: "Mała Ruda" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Własnie tego nie ma, ma tylko rządze władzy, dla niej to potrafił poprosic
> wsparcie Lepera który do słowa Prawo pasuja jak dupa do bałałajki.

dobre porównanie!

> Oby sie nie pogorszyła, już słyszałem o pierszych pomysłach Kaczora które
> uderzą w moją rodzinę.

I w moją, kur...mać, też słyszałam o jego "rewelacyjnym pomysle", jak był
przez chwile moim szefem to żadnych pieniędzy nie zobaczyłam... tylko ciagle
słyszało sie o wywalaniu ludzi (a na "wolne" miejsce oczywiście kolejka
znajomych i rodziny)
Mała Ruda

25. Data: 2005-10-24 21:01:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@w...pl> pisze:

> Oby sie nie pogorszyła, już słyszałem o pierszych pomysłach Kaczora
> które uderzą w moją rodzinę.

Jakie to konkretnie pomysły?

--
PozdrawiaM

26. Data: 2005-10-24 21:12:52

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:djjg2t$7j6$1@news.onet.pl>

> Jakie to konkretnie pomysły?

Zakaz samozatrudnienia, pewnie zaraz potem podwyżka ZUS no i oczywiscie
podatków

Jacek

27. Data: 2005-10-24 21:20:44

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2005 23:01:12 +0200, Nixe napisał(a):

> W wiadomości <news:djjg2t$7j6$1@news.onet.pl>

> Jakie to konkretnie pomysły?

A odlatanie do ciepłych krajów w kluczach niekoniecznie familijnych?

puchaty

28. Data: 2005-10-24 21:31:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djjioc$hjb$1@news.onet.pl>
Jacek <j...@w...pl> pisze:

> Zakaz samozatrudnienia

A możesz jaśniej?
Znaczy się nie będę mogła zatrudnić się we własnej firmie?

--
PozdrawiaM

29. Data: 2005-10-24 21:32:40

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:139fe0tpz2qxj.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v>
puchaty <p...@g...pl> pisze:

> A odlatanie do ciepłych krajów w kluczach niekoniecznie familijnych?

Puchaty, Ty albo nie pij, albo poczekaj, aż ja wypiję.
Bo Cię nie rozumiem i już.

--
PozdrawiaM

30. Data: 2005-10-25 06:02:09

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@w...pl> napisał(a):

> Po drugie nie lubie polityki typu "pro", przez lata była polityka
> prowiejska, probudowlana itp, więc niach każdy weźmie się za pracę

Hmm, emeryci już swoje przepracowali.

> politycy niech uwolnią nas od biurowców typu ZUS (Kaczyński chce wiecej ZUS)

Super. Tylko z czego niby wypłacać świadczenia emerytom teraz i w najbliższej
przyszłości? (Pierwsze osoby, których składki są inwestowane, odejdą na
emeryturę za mniej dwadzieścia-trzydzieści lat).
ER

Czy ja jestem nienormalny
ślub a rodzinnne
Komórki macierzyste szansa na zdrowie i życie
Zdrada co dalej ? CDN
Renta rodzinna