Znowu nas ograbili

51. Data: 2015-01-01 19:25:01

Temat: Re: Znowu nas ograbili
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Od kiedy świątynia JP2 jest kurwa świecka, ty jebnij baranka w ścianę, a następnie
tych sprzedawczyków z prawicowych mediów, co kłamią że polska buduje świeckie
świątynie.

52. Data: 2015-01-01 23:09:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Jan 2015 15:46:14 +0100, Trybun napisał(a):

> Ten, którego zaszczyciłaś
> swoją obecnością jest dotowany, te poznańskie w których ja byłem mają
> tylko to co zarobią ze sprzedanych biletów.

A co tu jest niby nie tak? - większość ludzi pracujących w Polsce ma tylko
tyle, ile ZAROBI, nikt ich nie dotuje i muszą żyć ze swego.

53. Data: 2015-01-02 12:02:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 15:46, Trybun pisze:

> Tak, ale chodzi o to że to "gratis" przeważnie zawsze jest to czymś
> uwarunkowane.. Jednym słowem - nie ma manny z nieba.

Wróć do początku wymiany zdań - ubolewałeś, że w budżecie ministerstwa
nie ma środków na alternatywne teatry - do tego się odniosłam. Przecież
to jasne dla wszystkich jak słońce (chyba?), skąd biorą się pieniądze w
budżetach (ministerstwa i miast), i że nie spadają one z nieba.

> Nie, chodziło mi tylko o takie teatry które naprawdę zmuszone są się
> utrzymywać tylko ze swojej działalności. Ten, którego zaszczyciłaś
> swoją obecnością jest dotowany, te poznańskie w których ja byłem mają
> tylko to co zarobią ze sprzedanych biletów.

Może nie starają się o dotacje? Ewentualnie nie uznano, żeby na takową
zasłużyły?

Są różne teatry. Ten, w którym byłam, jest akurat dotowany, ale poza tym
stara się o środki od prywatnych sponsorów.

> Sprawa trochę złożona, no bo czym jest świadomość (ta prawdziwa), jak
> nie coś z czym samemu się obcowało za pomocą swoich zmysłów? Świadomość
> to inaczej mądrość, a więc czy naprawdę możemy kogoś kto nauczył się na
> pamięć czegoś z podręczników naprawdę możemy nazwać mądrym?

Mylisz wiedzę (znajomość faktów) z mądrością. To niekoniecznie idzie w
parze.

Ewa

54. Data: 2015-01-02 18:59:33

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 23:09, XL pisze:

> A co tu jest niby nie tak? - większość ludzi pracujących w Polsce ma tylko
> tyle, ile ZAROBI, nikt ich nie dotuje i muszą żyć ze swego.

Jak dla mnie to tu nic nie ma "nie tak", teatr do którego chodzi Ewa
jest sponsorowany z kasy miasta, a więc co mnie poznaniaka może
obchodzić budżet Wrocławia.. Natomiast nie byłbym już taki spokojny
gdyby to ten wrocławski był sponsorowany przez M.K. przy jednoczesnym
braku wsparcia dla poznańskich teatrów.

No, nie jest to zupełna prawda - większość Polaków nie tylko musi
zarabiać na siebie ale także na pupilków władzy która z państwowej kasy
im dogadza jak tylko może. Ale powtórzę, jeżeli już muszą czy trzeba,
to niech to chociaż będzie sprawiedliwe.

55. Data: 2015-01-02 19:02:15

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 o 12:02, FEniks pisze:

> [...]
> Przecież to jasne dla wszystkich jak słońce (chyba?), skąd biorą się
> pieniądze w budżetach (ministerstwa i miast), i że nie spadają one z

O nie, w ten sposób nigdy nie dojdziemy do istoty sprawy, było o tym że
też chodzisz do takich alternatywnych teatrów, ale bilety masz
gratisowe.. Koniec końców okazało się że ten teatr ma jednak sponsora,
Urząd Miasta, czyli tak nawiasem Ty jako mieszkanka tego miasta
pośrednio jesteś jego sponsorem.
Cały dochód tych z Poznania to tylko ilość sprzedawanych na spektakle
biletów.
A moje ubolewanie to tylko z tego powodu że M.K. nie wiadomo z jakich
kryteriów korzysta przy przyznawaniu dotacji dla poszczególnych teatrów.
Te poznańskie do zarżnięcia potrzebują wsparcia, a tym czasem dotowane
są molochy w których aż kapie od złota.

> [...]
>
> Są różne teatry. Ten, w którym byłam, jest akurat dotowany, ale poza
> tym stara się o środki od prywatnych sponsorów.

Może za jakiś czas to się zmieni, jednak na dzień dzisiejszy są na
krawędzi upadłości, i właśnie teraz potrzebują wsparcia M.K czy U.M...

> Mylisz wiedzę (znajomość faktów) z mądrością. To niekoniecznie idzie w
> parze.
>
> Ewa

Myślę że jednak to właśnie na tym polega, mądrość to znajomość _faktów_.
Pozostałe pseudowartości to zwykła tresura.

56. Data: 2015-01-02 19:03:06

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 19:25, Rewolucja pisze:
> [...]
tych sprzedawczyków z prawicowych mediów, co kłamią że polska buduje świeckie

Nikt nie mówi o jej świeckości. Miejsca kultu są również pod
jurysdykcją ministra kultury.

57. Data: 2015-01-02 21:05:13

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Świątynia JP to świątynia kleru i na to watykan daje kasę, a nie państwo w postaci
takiej że w podatkach nawet mormoni muszą dawać na kler. To tak jakby islam sobie
meczet budował i kazał za polskie pieniądze stawiać, a nie za własne.
Kult religijny stawiają ci co do danego kościoła należą, składają się wierni a nie
państwa, gdzie w państwie od mormana do buddysty, od homka do feministki, od stolarza
do protestanta nikt nie może być zmuszony do stawiania klerowi budynków. W Iranie tak
masz a nie w europie, ty gnido zawsze sprzedajna.

58. Data: 2015-01-02 22:03:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 o 19:02, Trybun pisze:

> O nie, w ten sposób nigdy nie dojdziemy do istoty sprawy, było o tym że
> też chodzisz do takich alternatywnych teatrów

No, faktycznie nie dojdziemy:

"aż serce boli gdy w budżecie min. kultury nie ma funduszy na dotację
tych wspaniałych teatrów alternatywnych"

> ale bilety masz
> gratisowe..

Gdyby zarabiali tylko i wyłącznie na biletach, to nie mogliby pozwolić
sobie na żadne gratisy raczej.

> Myślę że jednak to właśnie na tym polega, mądrość to znajomość _faktów_.
> Pozostałe pseudowartości to zwykła tresura.

OK, to przynajmniej ustaliliśmy rozbieżność zdań.

Ewa

59. Data: 2015-01-02 22:48:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Jan 2015 18:59:33 +0100, Trybun napisał(a):

> No, nie jest to zupełna prawda - większość Polaków nie tylko musi
> zarabiać na siebie ale także na pupilków władzy która z państwowej kasy
> im dogadza jak tylko może.

Dokładnie. I pewnie akurat ten teatr taki jest.

> Ale powtórzę, jeżeli już muszą czy trzeba,
> to niech to chociaż będzie sprawiedliwe.

A to już czcze modły są 33333-]

60. Data: 2015-01-02 22:49:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Jan 2015 19:02:15 +0100, Trybun napisał(a):

> Koniec końców okazało się że ten teatr ma jednak sponsora,
> Urząd Miasta

Ciekawe, kogo mają w UM.

Katolickie mordy częć 2
Katolickie mordy część 1