Re: Zostałam sama, a Wam... zazdroszczę.

From: "dipsom_ania" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zostałam sama, a Wam... zazdroszczę.
Date: Thu, 19 Dec 2002 00:18:26 +0100

"A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> wrote in message
news:atqult$dpg$1@news.tpi.pl...

>Zeby
> patrzec_z_jakiejkolwiek_perspektywy, musialabym znac przyczyny Twojego
> stanu, a onich nie piszesz (nie namawiam Cie bynajmniej do tego).

Właśnie... przyczyny... jest ich trochę. Naprawdę, widzę, że rozumiesz, że
nie mogę o nich pisać... i przerażające dla mnie jest to, że nikt nie chce w
nie wnikać, rozsupływać, a tylko "'utniemy rączkę' [jak ja to nazywam] i
może" (padło takie słowo..........) "będzie lepiej?".

>opierajac sie wylacznie na faktach, ktore podalas - nie mam
> innej mozliwosci, oceniam tylko to, co pozwolilas zeby ocenianym bylo.

Owszem... Rzuciłam jedną rzeczą z wielu, które są moim problemem, rzuciłam
słowo "alkohol" i na tym się skończyło... Masz, A-T, rację, nie macie
możliwości poznać powodów, które mnie dobijają, męczą, krzywdzą, przerażają.

> Teraz mowisz jak urazona dziewczynka. przykryje sie kocem i zasne.

Wiem, że tak to brzmi, po prostu frustracja i ból biorą górę i gadam z
tupnięciem nóżką i miną 3-letniego dziecka, "nikt mnie nie rozumie nikt mnie
nie kocha". Do tej urażonej dodałabym przerażoną...
I to wszystko, to, że nikt mnie nie rozumie... itd. prawdą nie jest, ale to,
że nikt mi W TYM MOMENCIE pomóc nie może prawdą jest i podczas gdy inni mają
terapeutów, którzy w tym lęku grzebią i odkrywają, ja nie mam możliwości...
przynajmniej dopóki będę z psychologiem szczera (vide post Inki).

> ze sama kiedys bylam w takiej jak Twoja sytuacja (a przynajmniej bardzo
> podobnej)

Mam nadzieję, że w nie takiej samej - nie życzę.

Dlatego doskonale Cie rozumiem - wszystkie te mechanizmy obronne ,
> znam na wylot.

Ja wiem, że się bronię, wiem o tym. WIEM. Nie jestem głupia... jeszcze...

> Ps. Bede trzymac kciuki.

....dziękuję..
PS. Swoją drogą nie sądziłam że kiedykolwiek będę zazdrościć innym lęku...
aż nadszedł dzień, gdy zazdroszczę. Bo w ich lęku szperają inni, nie są
pozostawieni do końca samym sobie.

--
\...dipsom_ania.../
"Ta zakichana skrzynka jest zaledwie trzy metry stąd, a ja nie jestem w