Zrazy było milion razy:-)

1. Data: 2004-02-04 21:54:42

Temat: Zrazy było milion razy:-)
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam dzisiaj na obiad zrazy. Danie niezbyt wymyślne, ale...
Dodałam do sosu, oprócz tego, co zawsze czyli cebuli, kiełbaski, ogóreczka i
boczku, trochę
marynowanych pieczarek. Wyszły wyśmienite po prostu. Moja mama (czyt. mistrz
sztuki kulinarnej) była pod wrażeniem, jak dla mnie komplement najwyższej
klasy:-).
Wypróbujcie. Pieczarki marynowane nadają lekko kwaskowy, delikatny smak.

Paulinka

1. Data: 2004-02-04 21:59:44

Temat: Re: Zrazy było milion razy:-)
Od: "Maurycy Brzdonc" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klasy:-).
> Wypróbujcie. Pieczarki marynowane nadają lekko kwaskowy, delikatny smak.

Zraziki istotnie danko niezbyt wymyślne. Dodanie do sosiku cebulki,
kiełbaski, ogóreczka(kiszonego ofkors), boczusia jest oki data. Ale
pieczareczki wydają się być tu obojętne. Ogóreczek dobrze zakiszony
(pozdrowienia dla Władysia) wystarcza, aby dać smaczek lekko kwaskowy i
delikatniusi.
Mamusia mistrzunia sztuczek kulinarnych widocznie miała dzionek litości dla
zwierzątek.
Maurycy

1. Data: 2004-02-04 22:12:09

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maurycy Brzdonc z adresu <M...@p...onet.pl>
w wiadomości:
<news:bvrq48$hte$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a) :

> [...]
> delikatniusi.
> Mamusia mistrzunia sztuczek kulinarnych widocznie miała dzionek litości

Eh... próbowałes Mistrzu ,czy tyko dywagujesz, a mamusia ma syna, który jest
szefem kuchni w jednej z najlepszych wrocławskich restauracji;-), chociaż
córka ma dwie lewe ręce do kuchni, ale baardzo się stara:->...
Ale tak na serio te pieczarki, które dzisiaj wrzuciłam dodały temu daniu
smaczku, dlatego podzieliłam się z grupą, jeżeli uważasz, że nie mam racji
to szanuję Twoje poczucie smaku.

Paulinka

1. Data: 2004-02-04 22:17:47

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> Dodałam do sosu, oprócz tego, co zawsze czyli cebuli, kiełbaski, ogóreczka
> boczku, trochę
> marynowanych pieczarek.

Ogorek nadaje kwaskowaty posmak, po co pieczarki? A moze pieczareczki?

> Pozdrawiam

Rowniez

> Paulinka

Dorota

1. Data: 2004-02-04 22:24:59

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paulinka napisał:

> [...]
> smaczku, dlatego podzieliłam się z grupą, jeżeli uważasz, że nie mam racji

a wsadzilas to do sosu czy tez nadzialas tym rolady?

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-02-04 22:33:43

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> napisał w
wiadomości news:bvrr99$2622$1@wroclaw.net.pl...
> a wsadzilas to do sosu czy tez nadzialas tym rolady?

Tez czekam na odpowiedz, ale, jak na moj gust, to do sosu wrzucic. Moze
sprobuje, choc dla mnie ogorek w roladzie robi swoje, kwasnosc gwarantowana.

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2004-02-04 22:36:24

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

dorka z adresu <d...@i...pl>
w wiadomości:
<news:bvrrpf$2mht$1@mamut.aster.pl> wymodził(a) :

> Tez czekam na odpowiedz, ale, jak na moj gust, to do sosu wrzucic. Moze
> sprobuje, choc dla mnie ogorek w roladzie robi swoje, kwasnosc
> gwarantowana.

Wrzuciłam do sosu. Wyszedł boski:-). Cebulka się w sosie rozpuszcza, zostaje
boczek, kiełbaska i ogórek, marynowane pieczarki dodały nowego doznania:).

Paulinka

1. Data: 2004-02-04 22:37:32

Od: "Maurycy Brzdonc" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> szefem kuchni w jednej z najlepszych wrocławskich restauracji;-),

Na Boga!
Tylko nie napisz, że w La Scali.
Bo nie da się przerobić znów tego samego od początku, ta cherokee w
kostiumiku, krewetka łypiąca martwym okiem z zupy... pani Bassett, która
wpadła w zachwyt nad opisem cherokee niczym cósik w przerębel... nie ...
nie... never again!!!
Co one potem tu wypisywały za świństwa o praktykach kucharzy w La Scali.
Fuj, a Takie bogobojne.
Co do smaków zgadzam się non disputandum est.
Maurycy

1. Data: 2004-02-04 22:49:25

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

<news:bvrsb8$qa4$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a) :

> Na Boga!
> Tylko nie napisz, że w La Scali.

Nie w Sankt Petersburgu, w Art hotelu i w Campanilu.
Ale to nie wazne gdzie gotował, ważne ze ja twierdzę, że robi to
genialnie:-).

Paulinka

1. Data: 2004-02-04 22:53:37

Od: "Maurycy Brzdonc" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie w Sankt Petersburgu, w Art hotelu i w Campanilu.
> Ale to nie wazne gdzie gotował, ważne ze ja twierdzę, że robi to
> genialnie:-).
Połowa pisaczy na prk jest z Wrocka. Zobaczymy, czy ktoś potwierdzi. Czy to
tylko kryptoreklama ? ;-)
Ale bardzo proszę... tylko niech nie pisze cherokee...
Pozdro
Maurycy

Wyznanie przed północą
Co gotować żeby...