Re: Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak:

From: narciasz <n...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak:
Date: Fri, 22 Jan 2010 14:41:57 -0800 (PST)

On Jan 22, 5:29 pm, Ender <e...@n...net> wrote:

> Kręci?
> A nie chlupocze, albo grzechocze?
> Widać puścił jakiś zaczep mónia i zrobił się punkt obrotu ;-)
> ENder

Jak Pan napisze, ze nie mam racji, ze pisze bez sensu - to panskie
oczywiste prawo. Na tym m in dyskusja polega, zeby pomylki wytykac i
bzdury prostowac ´(o ile to rzeczywiscie bzdury i pomylki).
Jak Pan napisze, ze (excuse le mot) pierdole jak potluczony - to nie
bedzie Pan wzorem grzecznosci, ale moze Pan merytorycznie miec racje
(wszyscy jestesmy omylni). Ja nie panienka i na pewno sie z tego
powodu nie rozplacze (choc moze odpowiem podobnie).

Niezmiennie zyczliwie