Zwierzęta gospodarskie

1. Data: 2008-09-25 17:25:26

Temat: Zwierzęta gospodarskie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...na wsi: pies, kot, świnia, kura, krowa, indyk, perliczka, koń, królik,
kaczka, gęś...
Dlaczego tego chłopka, co psi smalec wytapiał, zamknięto z powodu znecania
się nad zwierzętami i to TPZ sie tym zajeło, aby go zamknąć? Dlaczego nie
SanEpid? - to bym zrozumiała.

Mam dość tych wszędobylskich łomotniętych, niewyżytych bab-psiar-i-kociar,
co nos wsadzają w każda sprawę, która im się umyśli. Ostatnio jedna
miejscowa wariatka latała z lornetką i aparatem fotograficznym koło
ogrodzenia moich najlepszych sąsiadów, których pies ma elegancki kojec i
żarcia i wody w bród, bo sobie umysliła, że kiedy tylko ona przechodzi, to
pies siedzi w kojcu, a to więzienie zwierzęcia jest. Sprowadziła TV i tych
od psów (Towarzystwo jakieśtam). Tylko że idiotka chodzi tylko w dzień,
kiedy pies jest zamknięty, bo ludzie się boją, a po całej nocy, kiedy się
wybiega po uszy, taki jest zmęczony, że tylko śpi i je cały dzień :-DDD

CLUE:Jedna pani u nas robi pyszne serki z krowiego mleka, u innej można
kupić jajka od prawdziwych kur. Mam zamiar się zapisać do nich obu w
kolejkę :-)
Ale jakbym lubiła psi smalec, tobym się zapisała do tego gościa... może
tylko sprawdziłabym, czy on czysto wytapia i z psów badanych weterynaryjnie
;-PPP

PS. Może wtedy u nas by nie biegały te watahy bezpańskich kundli, co dzieci
idące do szkoły obszczekują w złych zamiarach, a hycla zatrudnić nie wolno
w gminie, bo się te wariatki-psiary zaraz by zleciały na wiec... Cóż, one
sa z miasta, dla nich piesek to pupilek s..jący co rusz i gdzie popadnie,
że aż obrzydzenie bierze, jak sie patrzy na miejskie trawniki i trotuary...
Kiedyś z Wawy wróciłam ze śmierdzącym wspomnieniem na obcasie, błe... Całą
drogę mi coś w aucie "jechało", bo nie wpadłam na to, że to na moim obcasie
warszawski psi urok się ostał...
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

2. Data: 2008-09-25 17:45:46

Temat: Re: Zwierzęta gospodarskie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się nad zwierzętami i to TPZ sie tym zajeło, aby go zamknąć? Dlaczego nie

To jakaś nowa sprawa? Dla mnie to szczyt głupoty. W wielu krajach świata
psy są zjadane - w Polsce też, w budkach jakie prowadzili Wietnamczycy.
Jadłem psie mięso - to tylko parchy mają zaparcia umysłowe - twierdzą, że są
normalnymi i niewierzącymi ludźmi, ale jak poskrobać wychodzi Tora i talmud.
Te babusy od psów i kotów to w przeważającej większości żydwy. Uciąliwe
dla Polaków
A później dziwią się, że nikt parchów nie lubi.
I jeszcze oskarżają krętacze o antysemityzm mimo, że nie są Semitami tylko
Turkami chazarskimi.

Ten chłopek nie męczył zwierząt - zabijał jak każde inne stworzenie
domowe - psi smalec jest lekarstwem stosowanym w medycynie ludowej, podobnie
smalec z bobra, rogi jelenia i wiele innych. Jest maść żmijowa - doskonała
na bóle, jakże by mi się przydała. Równie cudowne działanie ma maść
tygrysia. Mój dziadek bardzo chorował na nerki - pomagał mu kompot z
ulęgałek oraz ..... skórka z kota - jako pas na plecy. Wyszedł z choroby.
Tak samo pomagają na nerki - pietruszka, serer i suche strąki po
wyłuszczeniu fasoli.
Na hemoroidy jest doskonałe lekarstwo medycyny chińskiej - maść, którą
wystarczy dwa-trzy razy posmarować i znikają!!!!
Wrzucę nazwę.

3. Data: 2008-09-25 17:55:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 19:45:46 +0200, Panslavista napisał(a):

> To jakaś nowa sprawa?

Tak, niejaką chwilę temu coś tam w TV usłyszałam własnie.

> [...]
> A później dziwią się, że nikt parchów nie lubi.
> I jeszcze oskarżają krętacze o antysemityzm mimo, że nie są Semitami tylko

Chyba przesadzasz z tym zawężeniem narodowościowym, to są ludzie po prostu
ogólnie rąbnięci i tyle.

> [...]
> Na hemoroidy jest doskonałe lekarstwo medycyny chińskiej - maść, którą
> wystarczy dwa-trzy razy posmarować i znikają!!!!

Dobrze, będzie jak znalazł, kiedy nabędę :-DDD

4. Data: 2008-09-25 18:01:43

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Chyba przesadzasz z tym zawężeniem narodowościowym, to są ludzie po
> prostu ogólnie rąbnięci i tyle.
[...]

A nie możesz ich tak umownie, przenośnie i na wyrost nazywać "żydami" czy
"parchami"?
To taka nowa polska tradycja przecież.

Don

5. Data: 2008-09-25 18:03:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 20:01:43 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> [...]
> [...]
>
> A nie możesz ich tak umownie, przenośnie i na wyrost nazywać "żydami" czy

Polska czy nasza?
;-P

6. Data: 2008-09-25 18:06:55

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Polska czy nasza?
> ;-P

Nasza polska :)

Don

7. Data: 2008-09-25 18:09:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 20:06:55 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Nasza polska :)
>
> Don

Mów za siebie ;-PPP

8. Data: 2008-09-25 18:13:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 19:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Anteusz ziemi dotykajacy!Grunt odnalazlem pod nogami.Utwierdzic sie w tym
> Ja wbrew wszystkiemu,z maximum bezczelnosci.(...)"

Twoje zdroworasadkowe rozumienie prawa nadaje sie do... jak to sobie
wydrukujesz i uda Ci sie uzyskac odpowiednia jedwabistosc.

Zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt:
Art. 35.
1. Kto zabija zwierzę z naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33
lub art. 34 ust. 1-4 albo znęca się nad nim w sposób określony w art.
6 ust.2, podlega karze pozbawienia wolności do roku, ograniczenia
wolności albo grzywny.
2. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa ze szczególnym
okrucieństwem, podlega karze pozbawienia wolności do lat2,
ograniczenia wolności albo grzywny.

Art. 6.
1.Nieuzasadnione lub niehumanitarne zabijanie zwierząt oraz znęcanie
się nad nimi jest zabronione.
2.Przez znęcanie się nad zwierzętami należy rozumieć zadawanie albo
świadome dopuszczanie do zadawania
bólu lub cierpień, a w szczególności:

itd.

J-23 Flegiell von Trop

PS. kmioty chetnie ukatrupiliby wszystko co mleka nie daje.

9. Data: 2008-09-25 18:16:04

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2008-09-25 18:21:06

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Mów za siebie ;-PPP

Najważniejsze, że jesteś taka radosna :)

Don

On zupełnie jak ja :-)
Odrobina historii
HEJ !