Re: Zwierzęta gospodarskie

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zwierzęta gospodarskie
Date: Thu, 25 Sep 2008 19:55:20 +0200

Dnia Thu, 25 Sep 2008 19:45:46 +0200, Panslavista napisał(a):

> To jakaś nowa sprawa?

Tak, niejaką chwilę temu coś tam w TV usłyszałam własnie.

> Dla mnie to szczyt głupoty. W wielu krajach świata
> psy są zjadane - w Polsce też, w budkach jakie prowadzili Wietnamczycy.
> Jadłem psie mięso - to tylko parchy mają zaparcia umysłowe - twierdzą, że są
> normalnymi i niewierzącymi ludźmi, ale jak poskrobać wychodzi Tora i talmud.
> Te babusy od psów i kotów to w przeważającej większości żydwy. Uciąliwe
> dla Polaków
> A później dziwią się, że nikt parchów nie lubi.
> I jeszcze oskarżają krętacze o antysemityzm mimo, że nie są Semitami tylko
> Turkami chazarskimi.

Chyba przesadzasz z tym zawężeniem narodowościowym, to są ludzie po prostu
ogólnie rąbnięci i tyle.

> [...]
> domowe - psi smalec jest lekarstwem stosowanym w medycynie ludowej, podobnie
> smalec z bobra, rogi jelenia i wiele innych. Jest maść żmijowa - doskonała
> na bóle, jakże by mi się przydała. Równie cudowne działanie ma maść
> tygrysia. Mój dziadek bardzo chorował na nerki - pomagał mu kompot z
> ulęgałek oraz ..... skórka z kota - jako pas na plecy. Wyszedł z choroby.
> Tak samo pomagają na nerki - pietruszka, serer i suche strąki po
> wyłuszczeniu fasoli.
> Na hemoroidy jest doskonałe lekarstwo medycyny chińskiej - maść, którą
> wystarczy dwa-trzy razy posmarować i znikają!!!!

Dobrze, będzie jak znalazł, kiedy nabędę :-DDD

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak