Zwolennicy faszyzmu...

31. Data: 2018-11-30 13:17:09

Temat: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 12:22, Trybun pisze:

> Proponuję się głębiej zastanowić nad własną argumentacją, a najlepiej
> popytać mądrzejszych.

A czego nie zrozumiałeś? Śmiało pytaj, to ci wyjaśnię.

Dowiedziałeś się w końcu dlaczego propagowanie faszyzmu jest zabronione?
Zamierzasz się dowiedzieć, czy nadal będziesz wrzucał bezmyślne bzdury?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2018-11-30 14:18:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 12:26, Trybun pisze:

> Nasza niesławna konstytucja też w sporo kwestiach sama sobie zaprzecza,.

I dlatego trzeba ją zmienić na gorszą?

> Tutaj nie widzę nic szczególnie nagannego w - "koniec z propagandą
> homoseksualistów", bo gdzie taką mamy?,

W głowach faszystów.
Skoro nie ma takiej propagandy, to po co taki punkt?
Domyśl się. Albo zajrzyj do podręcznika historii.

> w tym kraju rządzonym podobno
> przez antyfaszystów,

Podobno...

> Kolejne pobożne życzenie bez pokrycia - ziemia, - mi Polakowi naprawdę wisi czy
dostępu do
> jeziora zabrania kapitalistyczna bladź  z "ski" na końcu nazwiska, czy
> jakiś rasowy szkop. Naprawdę nie wiem co cię w tym tak rusza że chcesz
> ich za to delegalizować.

Aaaa... czyli skoro piszą bzdury, to niech sobie piszą, bo to nikomu nie
szkodzi, tak?
Ty chyba musisz przeżyć dojście do władzy faszystów, żeby zrozumieć o co
chodzi i dlaczego to szkodzi.
Możesz mi wierzyć na słowo, że lepiej przeczytać podręcznik historii,
niż przeżywać ich władzę osobiście.

Dowiedziałeś się wreszcie dlaczego propagowanie faszyzmu jest
zabronione? Kontakt z podręcznikami ci szkodzi, że się tak obawiasz do
nich zajrzeć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-12-01 11:18:23

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 13:12, Kviat pisze:

> Czyli rozumiesz, a jednak tych, którzy obojętnie obok nie przechodzą
> nazywasz faszystami, bo protestują przeciwko faszyzmowi.
> To jakiś objaw schizofrenii?

Rozumiem pojecie faszyzmu, tymczasem gdy autentyczni faszyści swoja
działalność kończą na imprezce przy ognisku gdzieś w lesie to nie widzę
powodów do ich prześladowania. Jeżeli chodzi o RN to uwierzę w ich
faszyzm jeżeli ktoś z legitymacją, ot choćby nasza grupowa XLka
zadeklaruje otwarcie że celem działania jej ugrupowania jest kontynuacja
dzieła Hitlera. Tymczasem widzę tylko nagonkę na niewinnych ludzi
których jedynym grzechem jest to że są niezależni.

> To w końcu zdecyduj się kogo nazywasz faszystą.

Tych co to w wolnym kraju prowadzą politykę zakazów, delegalizacji i
innych szykan dla ludzi spoza swojego grona.

> To nieprawda, że nigdy. Ale prawdą jest, że niechętnie i nie robią
> tego co powinni. Gdyby władza chciała, to bez problemu państwo by
> sobie z nimi poradziło. Ale nie chce.
>
> https://oko.press/nie-przeszli-marsz-neonazistowski-
zatrzymany-dzieki-zdecydowanemu-oporowi-obywatelek-i
-obywateli/

> https://niezalezna.pl/245264-fanatycy-faszyzmu-zatrz
ymani
> (hmmm... Kielce... tereny ikselki, przypadek?)

> Nie "towarzyszą". To są oni.

Za sprawą zmiany rządu zmieniły się władze w policji i zadymiarze prawie
całkowicie zniknęli.

> Obecny reżim flirtuje z faszystami. To dobitnie pokazuje do kogo
> reżimowi bliżej ideowo. I warto się zastanowić dlaczego niszczą własne
> państwo.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Moim zdaniem tylko udaje bardziej tolerancyjnego od poprzedniego rządu,
tymczasem to jedna orkiestra, i prawdziwe oblicze pokażą dopiero wtedy
gdy będzie zagrożenie utraty koryta.

34. Data: 2018-12-01 11:20:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 13:17, Kviat pisze:

> [...]
>
> Dowiedziałeś się w końcu dlaczego propagowanie faszyzmu jest
> zabronione? Zamierzasz się dowiedzieć, czy nadal będziesz wrzucał

A masz jakąś własną, autorską koncepcję na zagadnienie faszyzmu i tego
rozszerzenie na polską rzeczywistość? Dodam że żadna kalka GW mnie nie
interesuje.

35. Data: 2018-12-01 11:23:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 14:18, Kviat pisze:

> I dlatego trzeba ją zmienić na gorszą?

Tak, ale na lepszą.

> W głowach faszystów.
> Skoro nie ma takiej propagandy, to po co taki punkt?
> Domyśl się. Albo zajrzyj do podręcznika historii.

Martwy punkt niedotyczący niczego, a więc nie ma o czym gadać.

> Podobno...

Niektórzy tak twierdzą.

> [...]
>
> Dowiedziałeś się wreszcie dlaczego propagowanie faszyzmu jest
> zabronione? Kontakt z podręcznikami ci szkodzi, że się tak obawiasz do

Jasne, skoro to nie dotyka interesu żadnej z mieszkających w Polsce
ludzi to jeżeli musi to niech sobie figuruje w Konstytucji. Ja jeszcze
bym dodał punkt o przymusie wchodzenia w kontakty seksualne z
Jowiszonami, bo i to w nikogo nie uderza i tak samo pozostaje pustym
zapisem.

Cech faszyzmu mogę się dopatrzeć tylko u władz, które po 89roku
zawłaszczyły Polskę dla swoich potrzeb. Tak że nie strasz mnie jakimiś
wyimaginowanymi faszystami co to latają zamaskowani po ulicach przy
okazji demonstracji Narodowców.

36. Data: 2018-12-01 15:32:27

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zaniepokojony Kviat napisał:
> zarzucają innym propagowanie faszyzmu.
>
> Ikselka ma to przećwiczone. Zapisuje się do ONRu (czy tam innego ich
> klona) i twierdzi, że to normalni ludzie są faszystami.
> Szczyt bezczelności i chamstwa. Totalna głupota, że wykonuje tak
> idiotyczne rozkazy, bo sama na pewno na to by nie wpadła.
>
> http://wyborcza.pl/7,75398,24207582,rzad-uderza-w-tv
n-abw-w-domu-operatora-stacji-za-urodziny.html

Jednak tefaueny zresztą jak i GWno są "ż" stacją:)
https://youtu.be/tJW8-9iIM-A?t=844

I OT odnośnie tych faszystów:
Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich faszystami, nazistami
albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco często powtarzane, stanie się faktem
w opinii publicznej.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Dyskusja:J%C3%B3zef_St
alin

37. Data: 2018-12-01 15:38:54

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 listopada 2018 12:15:07 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

n-abw-w-domu-operatora-stacji-za-urodziny.html

> Ciekawe czy z taką samą gorliwością uwierzą w zeznania innego świadka.
>
> https://crowdmedia.pl/powazne-zarzuty-wobec-czolowyc
h-politykow-skupionych-wokol-kaczynskiego-najwieksza
-afera-pis-uderza-w-partie-ze-zdwojona-sila/

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Być może i tak było, ale wyjaśnij proszę czemu Piotr Polaszczyk
trafił do pierdla dopiero za pisu, przeca sprawa Pro Civili
to stare dzieje.

cyt.
Piotr Polaszczyk (do sierpnia 1995 r. oficer obiektowy na WAT, skąd Fundacja Pro
Civili wyłudziła później 400 mln zł).

Czemu nie został skazany za peło tylko za pisu? Skoro został skazany za pisu
nie dziwne że dopiero teraz się mści/podsrywa pis.

Czemu peło nie mogła/nie chciała sprowadzić do PL innego wesołka z usa
Przywieczerskiego (FOZZ) który powiedział "nic nie powiem".

38. Data: 2018-12-01 15:42:58

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Faszyzm jest w Polsce nielegalny. Dowiedz się dlaczego, zanim znów
> zaczniesz pieprzyć głupoty.

No dobrze, ale ktoś musi decydować co jest faszystowskie, a co nie.
Prawdopodobnie o delegalizacji decyduje sąd, a nie kółko wzajemnej adoracji
tvn-gwno-niusłiki.

39. Data: 2018-12-01 15:44:36

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Wasz poziom umysłu reprezentuje jakieś 1% (na szczęście).
> To dobrze rokuje Polakom.

A ta AFD w niemczech? Dobili do 10%

40. Data: 2018-12-01 18:16:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-01 o 11:18, Trybun pisze:

> Rozumiem pojecie faszyzmu, tymczasem gdy autentyczni faszyści swoja
> działalność kończą na imprezce przy ognisku gdzieś w lesie to nie widzę
> powodów do ich prześladowania.

Bo nie zajrzałeś do podręcznika historii.
Przed wojną ludzie tacy jak ty też nie widzieli powodów.
O ile jeszcze tamtych ludzi jestem w stanie zrozumieć, to współczesnych,
którzy nie widzą zagrożeń trzeba traktować jak idiotów, którzy spali na
lekcjach historii.

> Jeżeli chodzi o RN to uwierzę w ich
> faszyzm jeżeli ktoś z legitymacją, ot choćby nasza grupowa XLka
> zadeklaruje otwarcie że celem działania jej ugrupowania jest kontynuacja
> dzieła Hitlera.

Przecież wielokrotnie deklarowała. Czego nie rozumiesz?

> Tymczasem widzę tylko nagonkę na niewinnych ludzi
> których jedynym grzechem jest to że są niezależni.

To znaczy, ze jesteś idiotą.

> Tych co to w wolnym kraju prowadzą politykę zakazów, delegalizacji i
> innych szykan dla ludzi spoza swojego grona.

Dowiedziałeś się w końcu dlaczego propagowanie faszyzmu (rasizmu itd...)
w Polsce jest zakazane?
Czy chcesz pozostać idiotą do końca życia?

> Za sprawą zmiany rządu zmieniły się władze w policji i zadymiarze prawie
> całkowicie zniknęli.

Bez wątpienia jesteś idiotą.

> Moim zdaniem tylko udaje bardziej tolerancyjnego od poprzedniego rządu,

Bardziej tolerancyjnego dla faszystów?
Bez wątpienia jesteś idiotą.

> tymczasem to jedna orkiestra, i prawdziwe oblicze pokażą dopiero wtedy
> gdy będzie zagrożenie utraty koryta.

A myślisz (ty w ogóle myślisz?), że dlaczego z faszystami flirtują?
Dlaczego tolerują ONRy (i inne jego klony)? Wykorzystają idiotów
przeciwko normalnym ludziom. Idioci będą się cieszyć, że "robią
porządek" ze "zbokami", Żydami, ateistami, uchodźcami itd. Swoich rąk
nie pobrudzą. Dyktatura 2.0, wyższy poziom, po co sobie brudzić ręce
skoro ma się do dyspozycji idiotów, którzy łykają ich bzdury?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

"warto przedstawić Jezusowi tych ludzi"
Piana z mózgu