Zwyrodniałe gówniarstwo!

311. Data: 2009-09-02 13:46:32

Temat: Re: Zwyrodniałe gówniarstwo!
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Ikselka nie jest zwierzęciem. Ona rodziła w powadze i z godnością.

A TŻ jej drzwi otwierał.

michał

312. Data: 2009-09-02 19:44:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:14:30 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> Ikselka (...)Ona rodziła w powadze i z godnością.

I w ciszy. I ze wstydem za te obok, co się darły jak zwierzęta.

--

Ikselka.

313. Data: 2009-09-02 19:47:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> I w ciszy. I ze wstydem za te obok, co się darły jak zwierzęta.

Nie oddychałaś?

--

Paulinka

314. Data: 2009-09-02 19:55:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:25:29 +0200, Slavinka napisał(a):

> U?ytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Jak inne steka?a, krzycza?a
> Krwi? sie ca?a opryska?a
> Wreszcie na ?wiat wypsne?a
> Co tam w nutri chowa?a... :-))))

Może się nie ucieszysz z tego, bo akurat jestem przypadkiem nie
potwierdzającym Twojego mizernego wyobrażenia o rodzeniu, ale jako
niespełna 21-letnia dziewczyna rodziłam oczywiście długo, ciężko, lecz
dumnie i bez jednego jęku. Te wszystkie "panie" rodzące obok mnie,
zachowujace się jak zwierzęta, tak mnie do siebie zniechęciły i były tak
odpychające, że za Boga nie chciałam być jedną z nich - rodzącą,
okrwawioną, rzucającą się świnią, która swoje prosię i tego, co je
spłodził, ma za nic klnąc na oboje od najgorszych - moje dziecko było
oczekiwane i kochane od pierwszego dnia, kiedy się dowiedziałam o ciąży, a
zresztą wcześniej sama ciąża była zaplanowana, wytrwale "wypracowana" i w
samej rzeczy był to dla mnie i TŻta stan błogosławiony - chodziłam w złotej
aureoli wokół głowy, prawie nie stąpając po ziemi. Tak wiec nawet rodząc
byłam boginią pomiędzy świniami - któryś z lekarzy tak to własnie określił
wtedy, myśląc, że nie słyszę - "o, ta mała taka młoda, a rodzi jak bogini
pomiędzy świniami" :-)
Dały mi te słowa niezłego kopa - dalej poszło śpiewająco i są to dla mnie
jedne z najpiękniejszych wspomnień, których nikt nie jest mi w stanie
zadeptać najbrudniejszymi buciorami :-)
--

Ikselka.

315. Data: 2009-09-02 19:55:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:36:21 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> Marnujesz się tutaj, idź se na poezję.
>
> Qra

Gdzie????
--

Ikselka.

316. Data: 2009-09-02 20:05:07

Temat: Re: Zwyrodnia???????????????
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> okrwawioną, rzucającą się świnią, która swoje prosię i tego, co je
> spłodził, ma za nic klnąc na oboje od najgorszych

Napisała empatyczna Ikselka...
Boże widzisz i nie grzmisz.

--

Paulinka

317. Data: 2009-09-02 20:07:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Gdzie????

Daleko.

Qra

318. Data: 2009-09-02 20:09:26

Temat: Re: Zwyrodniae gwniarstwo!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dały mi te słowa niezłego kopa - dalej poszło śpiewająco i są to dla mnie
> jedne z najpiękniejszych wspomnień, których nikt nie jest mi w stanie

Spłodzone w ciszy, w ciszy się rodzą.

Qra, tak, współczujemy traumatycznych doświadczeń

319. Data: 2009-09-02 20:17:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 22:07:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Daleko.
>
> Qra

Popieram ;-)
--

Ikselka.

320. Data: 2009-09-02 20:17:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 22:09:26 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Spłodzone w ciszy, w ciszy się rodzą.
>
> Qra, tak, współczujemy traumatycznych doświadczeń

Tych z ryczącymi babami? - a dzieki, to mi naprawdę pomaga :-)
--

Ikselka.

do Aichy, medei, michała i jego żony
ZA MOJE KRZYWDY