Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Date: Sun, 31 Dec 2017 14:27:44 +0100

Elden pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Pedały i pedofile z Partii Watykańskiej, właściciele boga doskonale
> wiedzą, że bóg musi dostosować się do oczekiwań i dopasowują boga do
> zmieniającego się świata.

Jeżeli mnie pamięć nie myli to zaczęli od tego, że Bóg jest doskonały -
według mnie: będzie. Uważam, że i tak dokonali wielkiego postępu w
myśleniu i w swojej retoryce skoro starają dostosować do realnych
możliwości adaptacyjnych/poznawczych baranów, którym przewodzą na ich
drodze ku doskonałości i wieczności.

> Właściciele boga twierdzą, że bóg jest doskonały.

Nie wiem co twierdzą "właściciele boga" ponieważ do nich nie należę. Zaś
jako wierzący w Jedynego Boga, Świadomość, uważam, że na Początku
procesu tworzenia świata materialnego była całkowicie pusta, totalne
zero Wiedzy, a więc nie mogła być doskonała. Dopiero doświadczanie z Jej
własnymi, materialnymi wytworami stało się dla Niej szansą osiągnięcia
doskonałości. Szansą, która - prędzej czy też później - się ziści.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net