Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

Data: 2018-03-30 10:23:30
Temat: Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Od: z...@g...com

W dniu piątek, 30 marca 2018 09:55:42 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Niech zatem ,,po prostu tranzytują", a nie wspinają się na ogrodzenie
> szczekając.
> --
> XL

Wydawało mi się, że grupa dyskusyjna jest przestrzenią publiczną, gdzie wszystkie
emocje powinny być trzymane na smyczy, a tu okazuje się, że XL traktuje to miejsce
jak swój folwark, gdzie szczucie psami każdego odwiedzającego jest normalnym według
XL zachowaniem. Dlatego musisz wiedzieć, że przy wychodzeniu z domu powinno się
zakładać smycz i kaganiec bo twoje ujadanie jest i tak irytujące nawet jeśli nie
możesz ugryźć.Zauważ, że nawet Pawłowicz zniknęła z mediów. Widocznie prezes się
zorientował, że bulteriery muszą być trzymane w zamknięciu bo psują wizerunek.