Życie jest po to...

11. Data: 2007-08-19 11:32:30

Temat: Re: Życie jest po to...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:fa98ja$pf8$1@atlantis.news.tpi.pl...

Nic to!
"Widziałem Marynę raz we młynie
(...)
I wzięła se chłopa jak niedźwiedzia /bis
Po roku zrobiła z niego śledzia /bis

Że już przez niego tylko skay widać.

12. Data: 2007-08-19 12:11:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabazios pisze:

> Koszmarnie pesymistyczne nastawienie ;-)))

Raczej przewrotne: gdy się dobrze bawimy cały czas=życie, co dla nas
jest w końcu... zabawą? Nie da się spędzić życia na zabawie, bo traci
sens jakakolwiek pozytywna tego stanu odmiana. Hmmm...

13. Data: 2007-08-19 12:57:34

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> "Widziałem Marynę raz we młynie
> (...)
> I wzięła se chłopa jak niedźwiedzia /bis

Tylko Sky'a mi brak w tym więźniu, tylko mi Sky'a brak...

Dialożki Sky'a i Panslavisty - tytuł dla serialu lub powieści w
odcinkach :-)))))))))))))))))))

14. Data: 2007-08-19 13:37:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko Sky'a mi brak w tym więźniu, tylko mi Sky'a brak...
>
> Dialożki Sky'a i Panslavisty - tytuł dla serialu lub powieści w
> odcinkach :-)))))))))))))))))))

Więcej treści jest poza dialogami...

15. Data: 2007-08-19 14:20:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś okropny ;-)

Jakiś WYBITY specjalista od CHAŁY atakuje mnie na kuchni.

16. Data: 2007-08-19 15:12:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2007-08-19 16:25:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Jakiś WYBITY specjalista od CHAŁY atakuje mnie na kuchni.

Nie mogę znaleźć, ale - potem mi powiesz, o co chodzi ;-)

18. Data: 2007-08-21 11:46:48

Od: Sabazios <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:
> Użytkownik "Sabazios" <n...@s...net> napisał w wiadomości

> Ale jakże powszechne! ;)
> [bez obrazy Xla ;P ]

No ja akurat bym sie z tego nie cieszyl ;-)

pozdr
Sabazios

19. Data: 2007-08-21 11:48:26

Od: Sabazios <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
(..)

> Raczej przewrotne: gdy się dobrze bawimy cały czas=życie, co dla nas
> jest w końcu... zabawą? Nie da się spędzić życia na zabawie, bo traci
> sens jakakolwiek pozytywna tego stanu odmiana. Hmmm...

Mialbym inne zdanie na ten temat - jesli zdefiniujemy zabawe jako
wszelkie czynnosci dajace nam szczescie, uczucie spelnienia - to da sie
spedzic zycie bawiac sie :-))

pozdr
Sabazios

20. Data: 2007-08-21 12:54:07

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sabazios pisze:
> [...]
>
> Mialbym inne zdanie na ten temat - jesli zdefiniujemy zabawe jako
> wszelkie czynnosci dajace nam szczescie, uczucie spelnienia - to da sie

Uważam, że zabawa to coś chwilowego, co owszem, daje przyjemność, ale co
możemy w każdej chwili porzucić bez szkody dla nikogo i dla samegop
siebie, co nie decyduje(!) o naszym życiu, pomimo niewątpliwego
pozytywnego wpływu na nie... Ja się trzymam tej definicji. Trudno
najbardziej nawet satysfakcjonującą nas i innych pracę czy rolę nazwać
zabawą w myśl tej definicji. Nie można ich bowiem przerwać w dowolnym
momencie bez złych konsekwencji.

agresja
Dlaczego lekarze dostali a reszta nie..
He...he