Re: Życie nad przepaścią

From: LeoTar <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Życie nad przepaścią
Date: Fri, 16 Dec 2016 18:23:17 +0100
<o2v5lo$vna$6@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<o2v6uk$1lq$3@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<b...@g...com>
<o302vt$tn1$1@node1.news.atman.pl> <o30o57$juj$2@node1.news.atman.pl>
<o30plp$li2$1@node1.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<o3136a$eu0$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jakiego oszusta? Przecież zawsze można zweryfikować profesjonalizm
> specjalisty. Nie chodzi tu o formalne kwalifikacje, ale o
> umiejętności i dokonania. Jak ktoś ma znany powszechnie życiorys, to
> nie jest człowiekiem znikąd.

Persona, która cierpi z powodu nierozwiązanego kompleksu Edypa/Elektry
jest z definicji zamaskowanym oszustem. I nie są ważne jej kwalifikacje,
umiejętności i dokonania. Nie mając okazji stać się emocjonalnie równym
rodzicowi ZAWSZE będzie chciała być coraz lepsza. Na szczycie wyścigu
szczurów znajdują się najbardziej zakompleksieni.

> Something pojebałoś. Rewolucja kulturalna była to rewolucja na
> podstawie zachodnich jak najbardziej idei Marksa _przeciw_
> konfucjanizmowi. Rewolucjoniści ogłosili Konfucjusza największą
> zakałą Chin!

Masz rację, chcieli zaimplementować marksizm na podłoże konfucjańskie.
To, że podjęto takową próbę świadczy o niedoskonałości konfucjanizmu a
to, że próba się nie powiodła o słabości marksizmu. Gdyby marksizm
został zbudowany na zdrowym jądrze, gdyby eliminował problem, który był
(i jest nadal) udziałem konfucjanizmu to konfucjanizm zostałby
wyeliminowany. A tak upadła rewolucja kulturalna, gdyż sadzonka okazała
się fałszywką.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/