Re: Zyczenia

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zyczenia
Date: Sat, 2 Jan 2010 07:44:33 -0800 (PST)
<hhnp73$gch$1@atlantis.news.neostrada.pl>

kiwiko napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Bo mnie si? nudzi?o i rozmawia?em sam ze sob?, gdzie charakter danego
> nicka r?ni? si? i odczuwa? inaczej , lub by? zaprzeczeniem rozm?wcy
> z pierwszego nicka.
> Czasem fajnie jest by? kim? innym, by? sob? , w tym czym jeste?= jest
> nudne. Dopiero jak przyjmiesz inn? osobowo?? widzisz ?e to
> wcze?niejsze bycie sob?= jest dyskusyjne, czy naprawd? jeste? sob?,
> czy ci si? tak wydaje.
>

> fajny jeste?, a nie pogubi?e? si? w tym?
>
> kiwiko

Nie , nie pogubiłem się ,odkryłem że nikt z nas nie ma twarzy,
przybieramy różne twarze, budujemy innym twarze, podobnie jak w
ferdydurce=gęby gombrowicza, ale co innego przeczytać, a co innego
realizować, teraz ciągle ktoś zwraca uwagę mi na to że strasznie
gestykuluje twarzą.:) A bycie sobą to wieczne poszukiwanie, szukanie.
Bo żyjesz, a życie to ruch , zmiana, więc dopuki żyjesz nie jesteś kim
ustalonym, to ludzie wpychają ciebie w ustalenia, deformują, lub sami
tych ustaleń szukamy, by samemu się zdeformować.