Re: Zyczenia

Data: 2010-01-02 19:10:59
Temat: Re: Zyczenia
Od: glob <r...@g...com>

medea napisał(a):

> ...samo �ycie zreszt�
>
> http://www.youtube.com/watch?v=i0lcvTcYuu0
>
> A tu jedna z najpi�kniejszych piosenek o mi�o�ci:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ttqK-f4bMXQ
>
> :)
>
> Ewa

To frippertroniks wymyślił fripp i Brain eno na płycie =
niecenzuralne=, jest to płyta Brain Eno z 72 roku, płyta
eksperymentalna i też po raz pierwszy zrobili petle, na dwóch
Rewoksach= mognetofony szpulowe i dopiero przy płycie awangardowej
Dyscypline ujawnił fripp czym jest urządzenie Frippertroniks. A w
tamtych czasach Sinfield teksciarz z king crimson produkował pierwszą
płytę Roxy Music, a na dwóch pierwszych płytach właśnie grał na
klawiszach i dziwnych urządzeniach elektronicznych Brian Eno, teraz
producent U2.