Re: Zyczenia

Data: 2010-01-02 20:35:03
Temat: Re: Zyczenia
Od: Iza <f...@o...pl>

On 2 Sty, 21:07, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:5ecf7d15-6369-4e95-a5ab-730678dfa47a@
j14g2000yqm.googlegroups.com...
> Z wrażenia "nie wydukałabym" do niego ani słowa ...wiesz jak to
> jest ;)
>
> chyba nie, ale chciałabym wiedzieć :)
>
> On pisze "cztery posty na miesiąc" kiedyś na kilku ...teraz raczej na
> jednej grupie. Psp tez pewnie nie czyta.
> ___
> Iza
>
> szkoda, że nie czyta...
> opowiedz mi o nim
>
> kiwiko

Hmm kobieto....
Brak mi słów, gdy go widzę ...nogi mi sie gnom w czech
miejscach ...udaje że go nie wiedzę ...a w ogóle on nie wie o moim
istnieniu ...znaczy zna mnie, ale wiesz...
Ma piękne spojrzenie - zimne, ale piękne ...uśmiech zwala z nog..silny
charakter
...pewność siebie ma wręcz nieubłagalną ...i cos jeszcze o czym nie
moge napisać. Życzę mu samego szczęścia i spełnienia w życiu, a ma z
kim.