Re: Zyczenia

Data: 2010-01-02 23:07:32
Temat: Re: Zyczenia
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sat, 2 Jan 2010 08:29:58 -0800 (PST), glob napisał(a):

> To nam gwarantuje wolność niewolnico swojej-obcej twarzy. Gdyż ludzie
> sobie wzajemnie ustalają jaki jest świat, a że człowiek się wymyka tym
> ustaleniom, to nie jesteśmy więźniami jakieś doktryny, bądź ideologii.

Ja nie jestem więźniem, wbrew temu, co sądzisz. Nie zauwazam, aby ludzie
sobie cokolwiek ustalali, jaki jest świat. Bo on jest, jaki jest i na nc tu
czyjekolwiek różne zreztą ustalenia, natomiast moja wolna wola pozwala mi
wybrac ludzi, z którymi łączy mnie umiejętność umieszczenia się w pewnym
tego świata fragmencie, widząc i akceptujac całość, na którą generalnie nie
mam/y wpływu.
--

Ikselka.