Re: Zyczenia na koniec wieku...

1. Data: 1999-12-28 09:40:21

Temat: Re: Zyczenia na koniec wieku...
Od: "Abba" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiek sie jeszcze nie konczy, choc moze przynudzam
Abba

1. Data: 1999-12-28 12:33:22

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Abba" <b...@m...com.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>wiek sie jeszcze nie konczy, choc moze przynudzam

Oj zeby tego eggspierd nie przeczytal bo znow sie zrobi watek-tasiemiec
;)
Ja korzystajac z okazji dolaczam sie do zyczen. Jutro zakladam klodke na
komputer i wyjezdzam - mam nadzieje spotkac sie z Wami w styczniu :)

Wiec jeszcze raz wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen, zdrowia,
radosci i usmiechu :))
Pa.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... Message from God: Universe rebooting in 5 sec. Please log out.

1. Data: 1999-12-28 14:51:55

Temat: Odp: Zyczenia na koniec roku 1999...
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla jednych sie konczy, dla innych - nie. ;)
Dla mnie sie konczy. :))
Szkoda mi troche tych co za pare dni pozostana w XX wieku... ;))
Mysle ze nie ma sensu dyskutowac i przekonywac sie wzajemnie
w tej sprawie. :))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-29 16:27:04

Od: "Sebbie1o1" <s...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Nagorny <b...@k...kalisz.pl> wrote in message
> Pewnego dnia, "Abba" <b...@m...com.pl> na pl.sci.psychologia

> Oj zeby tego eggspierd nie przeczytal bo znow sie zrobi watek-tasiemiec
egspercio przeniosl sie teraz na inne grupy z ta dyskusja...
(naszczescie..heh..)

Sebbie

1. Data: 1999-12-29 18:53:14

Temat: Re: Zyczenia na koniec roku 1999...
Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek napisał(a) w wiadomości: ...
>Dla jednych sie konczy, dla innych - nie. ;)

Konczy, nie konczy....
Ale co tam - po prostu : oby 2000 byl lepszy , przyniosl optymizm, nadzieje
i sile wszystkim !
Wyjatkowo serdecznie, bo po raz ostatni w tym roku pozdrawiam cala tak
wyjatkowa grupe!
Bozena.

Dlaczego Internet...
Prosba o pomoc