Zyczenia na niedzielny ranek...

1. Data: 2007-06-23 21:11:42

Temat: Zyczenia na niedzielny ranek...
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

...tym, ktorzy sa zdolni wstac w niedziele w okolicy godziny czwartej
rano - zycze milego dnia, pieknej pogody i aby nie byli juz wiecej
tacy uparci, jak w ostatnim czasie, czyli aby schowali swoje urazy do
kieszeni gleboko i napisali na priv, jak im wnuczeta obecne i te "w
drodze" rosna, albo i co wiecej, co juz tam sobie uwazaja za opisania
warte :-)

2. Data: 2007-06-23 21:24:51

Temat: Re: Zyczenia na niedzielny ranek...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> kieszeni gleboko i napisali na priv, jak im wnuczeta obecne i te "w
> drodze" rosna, albo i co wiecej, co juz tam sobie uwazaja za opisania

Ale odjazd... ;)

3. Data: 2007-06-24 08:24:05

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 23:24, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> U ytkownik <i...@w...pl> napisa w wiadomo
cinews:1182633102.240493.197550@m36g2000hse.googlegr
oups.com...> ...tym, ktorzy sa zdolni wstac w niedziele w okolicy godziny czwartej

> Ale odjazd... ;)

Nie masz wnuczat?
:-(
No to napisz, czy mam te jajecznice smazyc w koncu, czy nie?
;-)

4. Data: 2007-06-24 08:48:21

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 23:11, i...@w...pl wrote:
> [...]
> kieszeni gleboko i napisali na priv, jak im wnuczeta obecne i te "w
> drodze" rosna, albo i co wiecej, co juz tam sobie uwazaja za opisania

Obrazili sie jeszcze bardziej...
No to znikam (na jakis czas - "Czas, jak rzeka...") - przegielam
chyba.
:-(

5. Data: 2007-06-24 09:09:17

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f5k3po$c8k$3@news.onet.pl...

> Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ale odjazd... ;)

Zazdrości niegodne...

6. Data: 2007-06-24 09:15:55

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Juz sie znalazlo na grupie.

Nie pisalem, ze od Ciebie.

7. Data: 2007-06-24 09:16:55

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Niebo to zludzenie, tylko otchlan jest......... otchlanna.
A ja jestem jej Panem.

8. Data: 2007-06-24 09:45:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
oups.com...> ...tym,
ktorzy sa zdolni wstac w niedziele w okolicy godziny czwartej

W planach -około 30stu ;P

> No to napisz, czy mam te jajecznice smazyc w koncu, czy nie?
> ;-)

Ale tylko z tzina strusich~!
A co csobie będziemy wnucząt czy jaj załowac! ;)))

9. Data: 2007-06-24 10:04:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Zazdrości niegodne...

masz zwidy... ;P

10. Data: 2007-06-24 20:03:54

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

cinews:1182673445.878176.52760@g4g2000hsf.googlegrou

> [...]
>
> W planach -oko o 30stu ;P

> Ale tylko z tzina strusich~!
> A co csobie b dziemy wnucz t czy jaj za owac! ;)))

Nie bedziemy :-)
Ani spierac sie o to, co bedzie pierwsze: jajo czy wnucze... Stawiam
jednak na wnucze, bo pewnie predzej babcia zostane, niz Ci te
jajecznice zaserwuje.
Nie smiej sie, ja dzisiaj jestem po wizycie u Jana - na imieninach,
wiec dobrze mi sie pisze, ale juz sobie ide, bo napisze za duzo ;-)

Osobowość dominująca
tez mam problem
Depresja a leki dedykowane
Bezduszna
Tydzień Kultury Buddyjskiej - Wrocław, 23.06-01.07