Żydowsk(a mentaln)ość.

51. Data: 2018-02-10 23:48:33

Temat: Re: Żydowsk(a mentaln)ość.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Takie pytanie może zadać jedynie człowiek oderwany od rzeczywistości.

Napisz więc komu i gdzie jest gorzej.

52. Data: 2018-02-11 09:17:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-10 o 21:53, i...@g...pl pisze:
> Coraz gorzej ci idzie dyskusja.
> Zaczynasz rozumieć, że ,,bredzić jak Ikselka" oznacza mieć ZBIOROWĄ rację.

To, że kilka osób równocześnie twierdzi to samo, nie oznacza, że mają rację.
Płaskoziemcy zbiorowo twierdzą, że Ziemia jest płaska, ale racji nie mają.

> Im większy zbiór, tym większa racja.

Im większy zbiór, tym większe mrowisko.
I nic więcej.

A zwykle jest tak, że im większy zbiór, tym więcej głupców.
Im sekta większa, tym bardziej niebezpieczna.

> Rozumiesz to już, prawda?

Oczywiście, że cię rozumiem.
Uczyłem się historii, nie jesteś specjalnie wyjątkowa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

53. Data: 2018-02-11 10:50:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Im większy zbiór, tym większe mrowisko.
> I nic więcej.

Słupki to ,,nic"?
To czemu tak pyszczysz?
LOL

54. Data: 2018-02-11 12:56:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-11 o 10:50, i...@g...pl pisze:

> Słupki to ,,nic"?

Słupki nie decydują o tym, czy masz rację.
Zajrzysz kiedyś do jakiegoś podręcznika historii, czy nadal będziesz
tylko pyszczyć?

> To czemu tak pyszczysz?

A czego nie rozumiesz?

> LOL

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2018-02-11 22:04:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Słupki nie decydują o tym, czy masz rację.

Bardzo ładnie, szóstka! O ,,racji" decyduje sąd, wyrocznia, policjant, pięść, fusy, a
czasem też orzeł i reszka. Racja", której ty i tak nie przyznajesz, bo nie jesteś
władny do tego, mnie nie interesuje i nie o rację tu chodzi.
Słupki decydują o tym, czyje na wierzchu.
Po prostu.

Demokracja to nie je bajka - i musi kogoś boleć.
Pozostaje demokracją nawet wtedy, kiedy to ty jesteś w tej grupie, uwierz.
Racja?
LOL

56. Data: 2018-02-12 08:06:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-11 o 22:04, i...@g...pl pisze:

> Słupki decydują o tym, czyje na wierzchu.

Czyli wystarczy znaleźć odpowiednią ilość zwolenników płaskiej Ziemi i
Ziemia stanie się płaska.
Po prostu.

> Po prostu.
> Demokracja to nie je bajka - i musi kogoś boleć.

Już ci to tłumaczyłem. Dyktatura większości, to nie jest demokracja.

> Pozostaje demokracją nawet wtedy, kiedy to ty jesteś w tej grupie, uwierz.
> Racja?

Mam uwierzyć w płaską Ziemię?

> LOL

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2018-02-12 08:55:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No i była dla was płaska! - wierzyliście w to 8 lat.

58. Data: 2018-02-12 15:40:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Platforma to coś płaskiego wszak.

59. Data: 2018-02-14 04:16:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 07:46:06 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A powiesz może skąd te skrajności?
>
> Bo gdyby w jakiś sposób wyeliminować przyczynę dla której ludzie
> zabijają to nasz glob stałby się pięknym miejscem do życia.

ludzie, jako tacy, najczesciej dla polepszenia jednostkowego losu.
panstwa, dla lepszej sytuacji kraju, i/albo przetrwania zwiazanego z niezapomnieniem.
systemy glowne, tylko w imie interesow, zazwyczaj niecielesnych, do ktorych
zaden z nich raczej nigdy sie nie przyzna.

tu nie da sie jednoznacznie, i bezzaleznosciowo, nic dokladnie okreslic.

pozdrawiam,
jacek

60. Data: 2018-02-14 04:53:26

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 10:05:41 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:

> O tym się już nawet w świecie nie mówi - udało im się to już usunąć z przestrzeni
informacyjnej, szantażując ,,antysemityzmem" każdego, kto usiłował to
rozpowszechniać.

jesli nie dasz sie okrasc Zydowi, temu starotestamentowemu, to juz jestes antysemita.
oczywiscie nie tak, ze dotyczy to wszystkich starotestamentowych,
ale grona u nich wladcze i owszem.

> I z Ustawą o IPN chcą robić to samo
tylko, ze to im sie nie uda.
zreszta amerykanom, ktorych wiecej szanuje, niz nie, takze.

> - tylko że my mamy wreszcie prawdziwy Rząd, który reprezentuje nasze interesy.

nie nasze, ikselkus, ale najbardziej nasze, jakie po czesciowo odzyskanej
niepodleglosci
w 89 roku, maja miejsce.

> Rosnace z dnia na dzień notowania PiS najdobitniej to pojazują - c
> pokazują, ze rząd robi to, czego CHCĄ Polacy!

rzad, nic mu nie ujmujac, pieprzy 50% z tego, co zyskalismy jako narod
juz, mozna powiedziec, niepodlegly.
aczkolwiek rozumiem, ze w polowie polowy musi to robic,
bedac zakladnikiem obiecanych postuatow,
ktore pozwolily mu wygrac ewybory i wyrwac narod spod obcej kurateli.

> Nawet zwierząt tak się nigdy nie zabijało. Jedynie insekty - gazowało, truło.
> Nie mowiąc już o traktowaniu ciała ludzkiego jak nawozu lub surowca...

> Wiem. Przeciez o tym piszę - że się nie solidaryzowali NIGDY z tymi ze swoich,
którzy byli biedni i w opresji. Odcinali się, teaktowali jak gorszych.

dopiero zaczeli o to dbac bardzo, gdy pojawila sie mozliwosc
"zysku za skory", choc trzeba przyznac, ze Niemcy i tak zaplacili
niezawiele za te rzez, choc trzeba przyznac,
ze rzez zgotowali nazisci, a nie Niemcy,
choc trzeba przyznac, ze oni byli nazistami przede wszystkim,
choc trzeba przyznac, ze chyba wszystkie wojenne kraje Europy
kolaborowaly rzadowo z nazistami - procz Polski.

tu moze wspomne, zy Zydzi byli bodajze ponad sto razy wyganiania z Europy,
z niektorych krajow kilkunastokrotnie,
ale z Polski, wolnej i niepodleglej, nigdy + to tez o cyzms swiadczy.

> I ma nadal. Ale powstała totalitarna UE i się nikt nue wychyla z tą opinią.

tu troszke niedokladne mialem odczucie, teraz juz wiem, ale meritum
i tak pozostaje niezmienne.
ze sie nie wychyla? - to jak mogliby sie wychylac,
skoro owczesne kraje, procz az do bolu tolerancyjnej i rozumiejacej ich los Polski,
uwazali Zydow za zlo najwieksze?

pozdrawiam Cie ikselkus,
jacek

Rodzina Ulmów.