Żydowsk(a mentaln)ość.

61. Data: 2018-02-14 05:23:53

Temat: Re: Żydowsk(a mentaln)ość.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 14:34:01 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Polacy zabijali Polaków.

> To tak jak Polacy.

nie tak do konca, kochanienki.
czy Pan Piotr wie, ze warszawska gmina zydowska,
najwieksze ich skupisko narodowosciowe w owczesnej Europie,
zerwala kontakty z rzadem polskim juz w polowie pazdziernika 39 roku?
zreszta ta, jak "znamienita" wiekszosc gmin zydowskich w naszym kraju.
i przystapila, dziwne?, do kolaboracji z Niemcami, w celu ratowania
wlasnej pupy? czy dostojny Piotrus anty wie, ze kolaboracja trwala do
poczatkow 41 roku, kiedy okazalo sie jasne, ze Hitler chce wybic do nogi Zydow,
a Polakow uczynic tylko niewolnikami, jak to zreszta nazwana wspanialomyslnie
przez, czestokroc w nowozytnej historii haniebne jezyki eurpoejskie,
nadana slowianom nazwa "slave" brzmiala?

> A teraz wysługują się Kaczyńskiemu.
> W żadnym narodzie gnid nie brakuje.

mozna wyslugiwac sie Lechowi czy Jaroslawowi.
ale nie ...... i zdrajcom narodu.
jakiegoklowiek.

jacek

62. Data: 2018-02-14 05:39:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 lutego 2018 22:56:56 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Jest do końca tak. Jest dokładnie tak.
> Żydzi zabijali Żydów. Wysługiwali się Hitlerowi i Stalinowi.

prawda.

Potem wymyślili holocaust - czyli że tylko oni ucierpieli i że ich cierpieniu są
winni inni. I teraz chcą nim obciążyć Polaków.

prawda i nieprawda. mieszasz pojęcia.

holokaust nie tak się definiuje. holokaust to chęć wybicia żydów całkowicie.
można nadawać temu Twoje, czy JAKICHŚ ŻYDOWSKICH KRĘGÓW znaczenia.
ale jedynie ta, powiedzmy moja, definicja jest prawdziwa.

jacek

63. Data: 2018-02-14 05:44:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 14:40:55 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> Jacy musieli być poprzednicy skoro PL wybrała kaczystów?

a co miala wybrac?
wybrala po prostu ludzi 10-krotnie uczciwszych.
normalne.

jacek

64. Data: 2018-02-14 05:47:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 14:45:54 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
jak mentalność zbiorowa - narodowa, plemienna itp.

> Tylko w twojej rasistowskiej głowie.
> "Przecież wiadomo" LOL :):)

wspólnych, czyli charakterystycznych najbardziej dla niej. Nie bez powodu mówi się
,,rosyjska uczuciowość",

> O ja pierdolę... Tak się mówi? :):)
> Chyba tylko w twoim kręgu i znajomych Macierewicza :):)
>
> Ty weź lepiej wracaj do tej swojej "uczciwej" ojczyzny. Już
> zrozumieliśmy, że jesteś płatnym ruskim trollem.

> Nie. Tak się nie mówi na całym świecie.
> W dupie byłaś i gówno widziałaś.
> Skąd ty możesz wiedzieć jak się mówi na świecie, skoro ty najdalej od
> swojej wsi byłaś w sklepie?

> Czyli wychowanie na bezmyślnego pokemona.

pokemonami, to nade wszystko sa peowcy:)
wez im to Piotrze uswiadom:)

jacek

65. Data: 2018-02-14 05:58:37

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 14:56:44 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> Rasistowskiej? Być może. Ale co musiało się dziać na wschodzie
> i zachodzie, skoro żydzi osiedli właśnie tu?
>

> Nazisty? U niemca tuptają legalnie, a w PL muszą się po lasach chować,
> kogo chcesz przekonać do własnego zdania? Z całej gromadki przekonasz
> Gołsta Rączkoskiego i Przemola, nikogo więcej.

otoz to.
i jeszcze nie calkiem pewne, ze nie zostali przez spawozdawcow sprawdzeni:)
oj, sorki, sprowadzeni:)
oczywiscie nie twierdze, ze tak bylo, tylko to normalne,
ze jakby nie bylo, to pokemonowe gremia sprawilyby, zeby bylo:)
taka im tylko z samego tytulu przynalezna "magia" - to wiedzmy:)

jacek

66. Data: 2018-02-14 06:06:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 lutego 2018 08:55:32 UTC+1 użytkownik i...@g...pl
napisał:
> No i była dla was płaska! - wierzyliście w to 8 lat.

ockneli sie, cholery!
a do tej pory mysleli, ze to Slonce wokol Ziemi krazy:)
ale co sie dziwic, skoro Kopernik to dla nich obcokrajowiec
- bo przeciez z Torunia:)

67. Data: 2018-02-14 12:39:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Bo oni Toruń by Niemcom oddali chętnie, byle tylko pomogli im przy żłobie się
utrzymywać.

68. Data: 2018-02-17 23:05:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> ockneli sie, cholery!
> a do tej pory

Nie, jeszcze się nie ocknęli - jeszcze nie zrozumieli, że jak to?
NAPRAWDĘ-NAPRAWDĘ Polacy ICH spuścili???
Nie rozumieją tego. Świadczy o tym ich niezmiennie POroniona POlityka -
antypolska, antyspołeczna, proniemiecka. POwski matriks trwa. Zupełny brak
koncepcji. Zupełny brak rozpoznania preferencji narodu. Zupełny brak
ZROZUMIENIA, że to właśnie 8 lat ,,mania w dupie" Polaków skonsolidowało ich
przeciw PO, a ostatnie żałosne rozróby opozycji w kraju i w PE tylko
dopełniły jej POchówku.

--
XL

69. Data: 2018-02-20 02:21:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 lutego 2018 12:39:46 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Bo oni Toruń by Niemcom oddali chętnie, byle tylko pomogli im przy żłobie się
utrzymywać.

oni, to nawet cala Polskę wiele gorszym istotom niż diabły, by oddali.
taka ich zwierciadlana odpowiedzialność za piękną i uczciwą, Ziemię.

70. Data: 2018-02-20 02:38:03

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 lutego 2018 23:05:22 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> ZROZUMIENIA, że to właśnie 8 lat ,,mania w dupie" Polaków skonsolidowało ich
> przeciw PO, a ostatnie żałosne rozróby opozycji w kraju i w PE tylko

dobrze to skontestowalas.

Rodzina Ulmów.
Czy wszyscy ludzie
Co na to wszystko Polacy?