Zyrtec - skutki uboczne, rozdrażnienie

1. Data: 2005-04-28 18:53:09

Temat: Zyrtec - skutki uboczne, rozdrażnienie
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy lek Zyrtec, może powodować potężne rozdrażnienie. Wczoraj wieczorem
przed snem po raz pierwszy wziąłem zapisany mi przez lekarza dermatologa
Zyrtec i dzisiaj od rana, wszystko mnie drażni, z każdym bym się kłócił, w
ogóle jestem nie do zniesienia, czy może to być wpływ tego leku?

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl

2. Data: 2005-04-28 21:01:56

Temat: Re: Zyrtec - skutki uboczne, rozdrażnienie
Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> zwrócił błąd:
> [...]
> Zyrtec i dzisiaj od rana, wszystko mnie drażni, z każdym bym się kłócił, w
> ogóle jestem nie do zniesienia, czy może to być wpływ tego leku?

Tak, może powodować zmiany nastroju. Najczęściej raczej uspokaja, ale
niektórzy stają się bardziej agresywni i rozdrażnieni. U mnie osobiście
nie powoduje rozdrażnienia, raczej ogłupia, ale znam ludzi którzy byli
po tym zmęczeni i rozdrażnieni właśnie.

--
Saiko Kila - JID:s...@c...pl - UIN:223788653

-= Mein Ordnung ist ein Chaos =-

3. Data: 2005-04-28 21:06:26

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" napisał w wiadomości
> [...]
> Zyrtec i dzisiaj od rana, wszystko mnie drażni, z każdym bym się kłócił, w
> ogóle jestem nie do zniesienia, czy może to być wpływ tego leku?

Tak sie składa, ze ja tez wczoraj wieczorem zazyłam pierwszą tabletkę
Zyrtec...rozdraznienia nie zauwazyłam, ale totalne znużenie i zmęczenie.
Nie chcę jednak tak od razu przypisywac tych objawów tabletkom, może to
raczej przemczęczenie po cięzkim tygodniu pracy.

Ale na ulotce leku wyraźnie jest napisane, że wyżej wymienione objawy moga
wystąpić, chociaz oczywiście nie muszą. Po jakims czasie będziesz wiedział,
czy rozdraznienie to wina tabletek, czy raczej wynikło z czegoś innego.

4. Data: 2005-04-29 07:26:07

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skapula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wiedział,
> czy rozdraznienie to wina tabletek, czy raczej wynikło z czegoś innego.
O ile dobrze pamiętam na ulotce pisało o pobudzeniu - jako skutku ubocznym a
nie "wkurzeniu" totalnym.
Wczoraj nie brałem nic i nastrój jest normalny, mogę bez kagańca chodzić
;-).

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl