Re: Zywoplot na mapach

Data: 2010-07-29 05:23:13
Temat: Re: Zywoplot na mapach
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4c50a4f7$0$2584$65785112@news.neostrada.pl...

> Miedzy granica mojej dzialki a droga rosna samosiejki, niektore brzozy o
> wysokosci 15 m.

Skoro taka wola samorządu lokalnego to mają prawo rosnąć.

> Jesli do tych istniejacych samosiejek dosadze pare innych samosiejek z
> okolicy to myslisz ze zrobie gminie duza przykrosc?

Nie o kategoriach "przykrość" lub "przyjemność" mowa w tym wątku.
Każde Twoje nasadzenie bez zgody właściciela gruntu może zostać uznane jako
samowola a to rodzi lub może powodować konsekwencje prawne.

> Gmina sie tym nie interesuje od dziesiatkow lat a jesli zechce za jakies
> 50 lat zrobic tu pobocze to niech sobie to wszystko wytnie a przynajmniej
> dwa pokolenia beda mialy ladne pobocze drogi. Jesli ja sam zadbam o wyglad
> tego pobocza to gmina powinna mi jedynie podziekowac.

Nie podziękuje bo nie musi. Istotą sprawy jest to, że Ty w przeciwieństwie
do autora wątku nie dążysz w imię partykularnego interesu do naniesienia
tych samosiejek na mapach gminnych. Podnoszenie estetyki otoczenia może
zostać dostrzeżone i docenione przez lokalne społeczeństwo, które być może
zechce Cię wybrać na funkcję sołtysa.

Pozdrawiam pogodnie
skryba