Żywopłot niebanalny

11. Data: 2000-05-15 12:05:50

Temat: Re: Odp: Odp: Żywopłot niebanalny
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Wiesz, ona ma z tylu dwie szopy metalowe. Powój i gajowiec byly za szopami,
>w miejscu, gdzie ona nie wchodzi, bo tego na co dzien nie widzi.
>Przypuszczalnie nawet nie wiedziala co ma i co zniknelo.
>
>Pozdrawiam, Basia.

Ja chetnie bym sasiadowi cos posadzil bo ma paskudny barakowoz,nie chcialem
bez jego wiedzy bo jeszcze wyrwie.
Ale moze tak zrobie.Co oprocz bluszczu samo sie pnie?
Juras

12. Data: 2000-05-15 12:11:29

Temat: Odp: : Żywopłot niebanalny
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

> Ja chetnie bym sasiadowi cos posadzil bo ma paskudny barakowoz,nie
chcialem
> bez jego wiedzy bo jeszcze wyrwie.
> Ale moze tak zrobie.Co oprocz bluszczu samo sie pnie?

Winobluszcz pieciolistkowy, rosnie jak chwast, bardzo szybko. Albo
trójlistkowy, ma przylgi. Ewentualnie hortensja pnaca, ale moze troche
szkoda na sasiada.

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2000-05-15 12:24:14

Temat: Re: Żywopłot niebanalny
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Skoro tak mowisz...
> Wiesz ja wiem tylko ze kon od koniaka rozni sie tak jak rum od rumaka.
...ale róznie wygladajaca, ostatnio widzialem w OBI po lewej szcz. i byl
niski i wielokolorowy a po prawej zar. zólty, i nawet sie nie klócily ze
soba
skoro KK mi i tak nie odpusci jerza az do smierci to i dla ciebie tez moze
byc, ale jerz lub Jerzy.
Moze przeprowadzic plebiscyt? Kto za niech da z siebie wiecej.
pozdrawiam jerz/Jerzy

14. Data: 2000-05-15 12:31:11

Temat: Re: Odp: Żywopłot niebanalny (żarnowce)
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>.
>Jesli bedziesz mial szczescie (czytaj: udalo sie trafic z miejscem,
>mikroklimatem i odmiana) i nie wymarzna pierwszej zimy, to do ponad 1,5m. No
>i jest potem taka fontanna o przepieknym, lekko pikantnym zapachu.
>
>Pozdrawiam, Basia.

Mowisz pikantnym,czy to jest to co ja mam na mysli ;))
Juras
A z tego co piszesz bede musial je rozsadzic.
Jak myslisz lepiej teraz (posadzilem je w kwietniu)czy jesienia?
I chyba sie ich nie przycina.
Juras

15. Data: 2000-05-15 12:34:11

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zywoplot to za duze slowo,to ok 3-4 metrowa "dziura" w roslinach
> posadzonych na obrzezu dzialki,chyba raczej chodzi mi tylko o poczucie.
to posadz w tej dziurze kolcolist zachodni - Ulex europaeus [skoro lubisz
zarnowiec], to podobnie wyglada tyle,ze ma super kolce i rosnie do 3 m
(szczodrzeniec nawet do 2 m).
pozdr jerz

16. Data: 2000-05-15 12:45:52

Temat: Re: Odp: : Żywopłot niebanalny
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Winobluszcz pieciolistkowy, rosnie jak chwast, bardzo szybko. Albo
>trójlistkowy, ma przylgi. Ewentualnie hortensja pnaca, ale moze troche

Napewno szkoda,to musi wygladac jakby samo wyroslo.
A chmiel,sam sie pnie czytrzeba mocowac?
Juras

17. Data: 2000-05-15 12:48:32

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>skoro KK mi i tak nie odpusci jerza az do smierci to i dla ciebie tez moze
>byc, ale jerz lub Jerzy.
>Moze przeprowadzic plebiscyt? Kto za niech da z siebie wiecej.
>pozdrawiam jerz/Jerzy

Stawiam 5 pompek.
Juras

18. Data: 2000-05-15 12:52:51

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 14:34 00-05-15 +0200, you wrote:
>to posadz w tej dziurze kolcolist zachodni - Ulex europaeus [skoro lubisz
>zarnowiec], to podobnie wyglada tyle,ze ma super kolce i rosnie do 3 m
>(szczodrzeniec nawet do 2 m).
>pozdr jerz

W tym moim miejscu kolcolist(ma kolce wnazwie to pewnie i w naturze)nie
bylby dobrym rozwiazaniem,bo mam tam sciezke/przejscie.
Pozdrawiam
Juras

19. Data: 2000-05-16 07:01:42

Temat: Odp: Odp: : Żywopłot niebanalny
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
g.pl...
> Napewno szkoda,to musi wygladac jakby samo wyroslo.
> A chmiel,sam sie pnie czytrzeba mocowac?

Chyba sie owija wokól podpory.
Jesli ma wygladac, jakby samo wyroslo, to tylko winobluszcz pieciolistkowy.

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2000-05-16 07:04:44

Temat: Odp: Odp: Żywopłot niebanalny (żarnowce)
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> Mowisz pikantnym,czy to jest to co ja mam na mysli ;))

Hm, ja nie bardzo wiem, co Ty myslisz, bo nie jestem Toba:)
Nie jest to zapach slodki, ma bardzo zdecydowana nute.

> A z tego co piszesz bede musial je rozsadzic.
> Jak myslisz lepiej teraz (posadzilem je w kwietniu)czy jesienia?
> I chyba sie ich nie przycina.

Przesadzanie zarnowców jest bardzo ryzykowne, przyjmuja sie tylko z brylka
korzeniowa, a i to nie zawsze.
Przyciac mozna leciutko po kwitnieniu, konce pedów. Co pare lat i tak
"pójda" najstarsze galezie.

Pozdrawiam, Basia.

hortensja
SLUB NA GRUPIE !!!! - LIMERYK
marzenie o programie do ogródka
Manipulacja a "Ballada na śmierć szerszenia"
Zdjecia z ogrodu B. Radzimierskiego.