Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...

11. Data: 2009-11-29 15:01:50

Temat: Re: Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2009 14:41:27 +0100, Qlfon napisał(a):

> Na to nie wpadlem:) Dzieki za podpowiedz, moja tez sie da tak
> rozkrecic:) Teraz tylko dylemat - kopowac aku czy kupic sobie "nowszy
> model" co to 40000 cos tam a 10000 czegos innego robi:)

Żeby tylko Twoim zębom i dziąsłom ZA dobrze nie zrobił.
--

Ikselka.

12. Data: 2009-11-29 15:33:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Żeby tylko Twoim zębom i dziąsłom ZA dobrze nie zrobił.

Ha...ha!!! :-))))))))))))

13. Data: 2009-11-29 19:37:32

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qlfon <r...@l...pl> wrote:

> rozkrecic:) Teraz tylko dylemat - kopowac aku czy kupic sobie
> "nowszy
> model" co to 40000 cos tam a 10000 czegos innego robi:)

Ja tam nowego aku nie wsadzałem, władowałem tam stary akumulator
używany wczesniej w sprzęcie foto, do aparatu już się nie nadawał,
bo codziennego ładowania wymagał używany czy nie, ale w szczoteczce
(stojącej na ładowarce w końcu) sprawdza się już chyba kolejne 4
lata.

J.

14. Data: 2009-11-29 19:42:46

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> bo codziennego ładowania wymagał używany czy nie, ale w szczoteczce
> (stojącej na ładowarce w końcu) sprawdza się już chyba kolejne 4

Może nawet z wibratora? Z ust do ust?

15. Data: 2009-11-29 20:16:08

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> W mojej akumulator można było wymienić. Posługując się podstawką jak
> kluczem odkręcało się cały spód szczoteczki wyciągało z obudowy bebechy.

Nie wymienic, tylko rozkrecic i akumulator do recyclingu akumulatorow, a
reszte bebechow do elektrosmieci... Zle przeczytales instrukcje.

> Akumulator standardowy R6.

Wymiana akumulatora? tego producent nie przewidzial...

> Po objawach sądząc to na 199% akumulator, po 6 latach ma prawo aż nadto.

Tez sadze, ze akumulator

Pozdro

Maseł

P.S. Sam tez wymienialem w ten sposob akumulator, ale o tym ciiii.. bo
sie producent dowie i w nowych modelach juz nie bedzie takiej mozliwosci...

16. Data: 2009-11-29 20:57:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:

> Nie wymienic, tylko rozkrecic i akumulator do recyclingu
> akumulatorow, a reszte bebechow do elektrosmieci... Zle
> przeczytales
> instrukcje.

Tak, wiem, że producent byłby najszcześliwszy, gdybym poleciał do
sklepu i najnowszy ich model kupił, do tego specjalny fafnastopak z
zapasem szczoteczek dla całej rodziny (plus jedna gratis) ale ja
sknera jestem :-)

> Wymiana akumulatora? tego producent nie przewidzial...

Być może, ale dało się bez problemu.

> P.S. Sam tez wymienialem w ten sposob akumulator, ale o tym
> ciiii.. bo
> sie producent dowie i w nowych modelach juz nie bedzie takiej
> mozliwosci...

;-)

J.

17. Data: 2009-12-14 14:17:30

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7 latach
> jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy pomimo tego ze
> zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym

Gdybyś przeczytał instrukcję i postępował wg niej, to dalej by działała.
Raz na miesiąc należy do końca rozładować.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Ksiega wieczysta, zly metraz.
Jak przykręcić zawias - kłopotliwe