a gdyby tak znów mieć 20 lat :)

1. Data: 2013-07-06 15:03:03

Temat: a gdyby tak znów mieć 20 lat :)
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2013-07-06 21:22:24

Temat: Re: a gdyby tak znów mieć 20 lat :)
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2013-07-06 21:34:47

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 21:22, Flyer pisze:

> PF

dzięki p :) świetny tekst :)**
ściskam łapki

4. Data: 2013-07-06 21:42:27

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a gdyby tak znów mieć 20 lat :)

Ciekawy wątek.
Co to było jak miałam 20 lat?A.......... studiowałam, wydział pszenosił się
2 razy.
NIE, nigdy więcej nie hcę mieć 20 lat.

Tak, nie uważam decyzji o studiowaniu za błędną. Mimo, że nie mam pracy od
ponad 10 lat. Jak bym nie skończyła dobrego kierynku studiuw, była bym
bezrobotna pewnie od samej matury.
Więc może w drugim życiu wybrać inny kierunek studiowania. Weterynaria na
Pradze? Może, ale wybierając kierunek studiuw dziekanat wydziału ktury
wybrałam był w Pałacu Kultury i Nauki, tam był cały wydział, a w informatoże
nie było nic o tym, że wydział ma być gdziekolwiek pszenoszony. O tym że
zajecia będą na końcu miasta oddalonym 2h od Wołomina dowiedziałm się w
pierwszyh dniah października.
Na weterynarię za puźno by zmienić (inne pszedmioty na wstępnym). Dlatego
nie mogę sobie zażucić błędu, i wybrała bym to samo, a konsekwencją tego
pewnie było by pszeniesienie weterynari do Powsina (2,5h drogi), albo
Skierniewic (3h).

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2013-07-06 21:48:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Jul 2013 15:03:03 +0200, Izunia napisał(a):

> eh życie ucieka

I co z tego? Wszystko (!!!) powtórzyłabym znów. Ale po co, przecież
musiałabym dłużej czekać na to, co teraz jeszcze przede mną :-)
Non, je ne regrette rien!
http://tiny.pl/hsz7m

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

6. Data: 2013-07-06 21:57:17

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 21:48, Ikselka pisze:

> I co z tego? Wszystko (!!!) powtórzyłabym znów. Ale po co, przecież
> musiałabym dłużej czekać na to, co teraz jeszcze przede mną :-)
> Non, je ne regrette rien!
> http://tiny.pl/hsz7m

i z ręką na sercu nic byś nie zmieniła
nic nie dodała nie ujęła? np 3 dziecko żeby wydziergać
syna w 40 i mieć zajęcie do teraz.

7. Data: 2013-07-06 22:12:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Jul 2013 21:57:17 +0200, Izunia napisał(a):

> i z ręką na sercu nic byś nie zmieniła
> nic nie dodała nie ujęła?

N i c.

> np 3 dziecko żeby wydziergać
> syna w 40

Miałam.

> i mieć zajęcie do teraz.

MAM zajęcie do teraz.

8. Data: 2013-07-06 22:13:28

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <51d87159$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>,
n...@n...pl says...

> dzięki p :) świetny tekst :)**
> ściskam łapki

Znałem jedną Izunię. :) Ale na emotikonach za bardzo się nie
znam. ;> Jak jesteś Izunią z W-wy i z PBK to odezwij się na
priv.

PF

9. Data: 2013-07-06 22:28:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 15:03, Izunia pisze:
> eh życie ucieka jak sen.... :((((((
>
> http://www.youtube.com/watch?v=govgsHc83aE

"W każdym wieku można być radosnym i szczęśliwym" - jak powiedziała tu
jedna starsza pani.

Nie chciałabym mieć znów 20 lat. No, owszem, może ciało i organizm
dwudziestolatki tak, ale na głowy bym się nie zamieniła, nawet w zamian
za to.

Ewa

10. Data: 2013-07-06 22:36:29

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 22:13, Flyer pisze:
> [...]
>
> Znałem jedną Izunię. :) Ale na emotikonach za bardzo się nie
> znam. ;> Jak jesteś Izunią z W-wy i z PBK to odezwij się na

eeeeeeeeeee głupio tak za każdym razem
ci się przypominać. ale sprostuję, nie nie jestem
tą izunią ;) :)

Re: Toksyczne Programy Matrixa
google wsadź sobie dzidę w odbyt
Prewencyjne ogłupianie uzasadnione?