a inny ekspres do kawy???

1. Data: 2001-03-01 12:11:20

Temat: a inny ekspres do kawy???
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyzby nikt nie uzywal ekspresu Caffe Treviso (DeLonghi)???

Zamierzamy kupic (a wlasciwie dostac w prezencie, co nie znaczy, ze koszt
niewazny - chodzi o uzytek domowy, a nie bufet)
ekspres wysokocisnieniowy, z mozliwoscia "robienia" mleka. Musi byc niezbyt
duzy i
latwy do umycia, nei wiem co jeszcze jest istotne.

Co polecacie????????? (Sprawa dosyc pilna, bo prezent mamy dostac w
najblizsza niedziele)

Pozdrawiam,

:-) Monika

1. Data: 2001-03-01 12:29:18

Temat: Re: a inny ekspres do kawy???
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Czyzby nikt nie uzywal ekspresu Caffe Treviso (DeLonghi)???
> Co polecacie????????? (Sprawa dosyc pilna, bo prezent mamy dostac w
> najblizsza niedziele)

Ja osobiscie mam DeLonghi Bar 15 i generalnie moge go polecic (chociaz
ostatnio po 2 latach jakas uszczelka zaczela nieco przepuszczac). Nie wiem
jaki to jest Caffe Treviso - jezeli to ten malutki, o ktorym mysle
(cisnienie chyba 6 barow), to lepiej zainwestowac w wiekszy (tak, zeby mial
ponad 12 barow).

Jader

1. Data: 2001-03-01 12:50:57

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jaki to jest Caffe Treviso - jezeli to ten malutki, o ktorym mysle
> (cisnienie chyba 6 barow), to lepiej zainwestowac w wiekszy (tak, zeby

Ale ten maly ma 15 barow!!!! (Typ: Bar 14F).

M.

1. Data: 2001-03-01 13:10:23

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ten maly ma 15 barow!!!! (Typ: Bar 14F).

Acha, no to pewnie jest taki sam :D

Jader

p.s. Bardzo dobra kawe zaparza.

1. Data: 2001-03-01 17:24:51

Temat: Odp: a inny ekspres do kawy???
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam ekspres Caffe Grande i jestem z niego bardzo zadowolona
polecam choć jest dość drogi /ok. 700 zł. /
Smacznej kawy
Basia
Użytkownik Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97le3v$l81$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-03-01 21:41:06

Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> [...]
> jaki to jest Caffe Treviso - jezeli to ten malutki, o ktorym mysle
> (cisnienie chyba 6 barow), to lepiej zainwestowac w wiekszy (tak, zeby mial

Rowniez zamierzam kupic ekspres cisnieniowy, w zwiazku z tym mam jedno
pytanie: czy DeLonghi Bar 15 ma mozliwosc robienia capuccino?
Jak ogolnie oceniasz ten ekspres, jestes zadowolony?

Aga

Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl
www : kaja.topnet.pl

1. Data: 2001-03-02 09:41:27

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka" <a...@p...com> napisal w wiadomosci

> Rowniez zamierzam kupic ekspres cisnieniowy, w zwiazku z tym mam jedno
> pytanie: czy DeLonghi Bar 15 ma mozliwosc robienia capuccino?
> Jak ogolnie oceniasz ten ekspres, jestes zadowolony?

Ma capuccino, chociaz zrobienie go wymaga pewnej wprawy (tak samo zreszta
jak na dowolnym innym ekspresie). Generalnie jestem bardzo zadowolony biorac
pod uwage niewysoka, jak na parametry cene i sensowne gabaryty. Kawa
wychodzi pyszna.

Jader

śledzie po Kaszubsku
ciasto na imieniny