Re: a jakie kosmetyki z Niemiec??

From: Beth Winter <r...@a...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: a jakie kosmetyki z Niemiec??
Date: Thu, 25 Sep 2003 12:26:50 +0200

Sana/Anna wrote:

> W Wawie są już 2 sklepy H&M. Niedawno otworzyli koło Rotundy. Zarówno w tym
> w WolaParku jak i tym nowym tłumy bywają takie wielki i nieokrzesane, że z
> zakupami u nich poczkam pewnie.... Ale ciuszki mają ładne, Mówisz, że i
> trzymają jakość? Super!

Potwierdzam, ciuchy sa swietne. Zaszlam do H&Mu w Wola Parku, zeby
zobaczyc, co tam jest, a wyszlam z sukienka, 3 bluzkami i spinkami do
wlosow ^^; Wszystko nosi sie swietnie, a ciemnoczerwona bluzka mimo
wielokrotnego prania (bo bardzo czesto ja nosze) nie splowiala w ogole.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman