Re: ?a?oba Narodowa

From: aszheri <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: ?a?oba Narodowa
Date: Tue, 22 Sep 2009 00:36:55 -0700 (PDT)

> Ludzkie tragedie są pożywką dla mediów? To przecież media nas tym
> karmią, to nasza pożywka. Media dają nam żreć to, co nam smakuje, z
> czego mają zysk. Może i czwarta władza jest częściowo odpowiedzialna za
> znieczulicę społeczną, ale wina przede wszystkim leży w naszej podłości
> i naszej naturze.

Być może, że jest to swego rodzaju chora symbioza.
Już Ci piszę co miałam na myśli w tej wypowiedzi.
Mianowicie, mój znajomy umarł w bardzo przypadkowych okolicznościach.
Nie była to śmierć tragiczna, naturalna ani żadna inna czysty
idiotyczny przypadek, lecz dla niektórych nadzwyczaj pouczający. W
dzień po jego pogrzebie kiedy jak to się mówi ( jeszcze nie ostygł)
kiedy rodzina była pół przytomna z rozpaczy przyjechali panowie
redaktorzy znanego szmatławca. Po co? No po to by, im sprzedać tę
historię niby pro publico bono. Dziady nie chcieli się odwalić,
rozumiesz? Owszem, gdy ludzie nie kupowali tego typu sensacji nie było
by wydawców tego typu sensacji.

-aszheri-