Re: ... a poza tym - OK

Data: 2002-05-13 15:52:09
Temat: Re: ... a poza tym - OK
Od: "Tiomi" <t...@p...fm>

> Kultura amerykańska? Wiemy o kulturze amerykańskiej tyle, co zobaczymy w
> telewizji i kinie, co mówi więcej o odbiorcy, niż o owym kraju. Znamy
tylko
> popową część kultury. To, co wartościowe, nie ma szans do nas dotrzeć,
gdyż
> nie ma takiej nośności jak chłam, który bierzemy za Amerykę.

Zgadzam się: to przecież my "importujemy" produkty oferowane przez przemysł
POP w Ameryce ...
Możemy przecież zachwycać się kulturą muzułmańską , he ? A może by tak we
własnej poszperać ?

> Amerykański styl życia jest przyjmowany jedynie przez kultury, które przez
> swą represyjność są nieprzyjazne człowiekowi.

Chyba nie ... Myślę że raczej tam gdzie następuje kryzys własnej kultyry lub
tak jak u nas legła w gruzach i jest odbudowywana. Wtedy ciągnie się wzorce
z importu. A Amerykanie są płodni, robią wiele, dla różnego typu odbiorcy i
są agresywni ze swoim produktem ( w sencie ekspancji eksportu ) ....