aborcja dla dorosłych

11. Data: 2008-05-14 21:14:35

Temat: Re: aborcja dla dorosłych
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>
news:g0fi9c$sru$1@nemesis.news.neostrada.pl

> ty się tak nie smuć
> patrząc w przeszłość, mamy coraz lepszych prezydentów :)

to może porozmawiajamy o amerykańskich kandydat(k)ach na prezydenta :)

kogo popierasz?

dg

12. Data: 2008-05-14 21:19:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> to może porozmawiajamy o amerykańskich kandydat(k)ach na prezydenta :)
>
> kogo popierasz?

reagana.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

13. Data: 2008-05-15 07:15:27

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> reagana.

no tak, to ja jfk

dg

14. Data: 2008-05-15 07:32:43

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 May 2008 17:07:14 +0200, doszła do
mnie wiadomość <2...@p...pl>, w
której czytam:

>proponuję legalizację aborcji dla dorosłych w dobrze pojętym interesie
>społecznym.

Masz rację, dodatkowo zamiast "dorosły" można mówić "nieboszczyk
nieumarły"(nie pamiętam kto jest autorem tego określenia).

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

15. Data: 2008-05-15 07:42:57

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Belzebub tutej: <1...@4...com> teges śmeges:

B> Masz rację, dodatkowo zamiast "dorosły" można mówić "nieboszczyk
B> nieumarły"(nie pamiętam kto jest autorem tego określenia).

ja bym jeszcze dodał "płód w 2317-stym tygodniu życia". dla jasności :)

--
http://patrz.pl/trener
tren hakker, tre Niro, tre na żer

16. Data: 2008-05-15 07:43:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone tutej: <g0gnue$kos$1@news.onet.pl> teges śmeges:

DG> no tak, to ja jfk

to zdaje się, że twojego zabiją

17. Data: 2008-05-15 07:49:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Any User tutej: <g0f26u$2bpr$1@opal.icpnet.pl> teges śmeges:

AU> Ale widzisz, w temacie "aborcja w interesie społecznym", głównym
AU> interesem społecznym wcale nie jest pozbycie się płodu, jako takie, ale
AU> uwolnienie nosicielki tego płodu od wszelkich ciężarów, jakie się z tym
AU> faktem wiążą.

może warto by było rozważyć taka hipotezę, że osoby dokonujące aborcji z
przyczyn społecznych, dzięki aborcji nie będą miały szans przekazać dzieciom
swoich chorych pomysłów na życie i w związku z tym społęczeństwo będzie
rosło w siłę :)

no ale de facto, własnie brakowało mi zdefiniowanie, czymże ów interes
społeczny jest. i jak aborcja się do niego ma.
czyli stoisz na stanowisku, że w interesie społecznym jest wygoda członków
społeczności?

AU> w jej interesie jest, aby nie marnować sobie życia bachorem.

no właśnie - w JEJ. ale nie w społecznym interesie chyba?

18. Data: 2008-05-15 07:55:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> ja bym jeszcze dodał "płód w 2317-stym tygodniu życia". dla jasności
> :)

Czy to Twoja teściowa może? ;D

michał

19. Data: 2008-05-15 08:00:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal tutej: <g0gq9n$elu$1@inews.gazeta.pl> teges śmeges:

M> Czy to Twoja teściowa może? ;D

aż tak rozwinięta to ona nie jest...

20. Data: 2008-05-15 08:16:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> [...]

> członków społeczności?

> no właśnie - w JEJ. ale nie w społecznym interesie chyba?

Wcinam się, może nie bardzo na temat.
Każdy nowonarodzony człowiek potencjalnie może być wartościową dla
społeczeństwa jednostką. Chyba dlatego jego życie jest wartością najwyższą i
musi podlegać ochronie w zdrowym społeczeństwie :).

michał

Re: Pościk
Konsekwencje...
Czy ufać matczynej intuicji?