a...@o...pl

1. Data: 2002-09-04 07:46:16

Temat: a...@o...pl
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam prośbę nie wiem czy dobrze ją skierowałam, ale subskrybuje grupę
dyskusyjną pl.soc.rodzina z serwera news.tpi.pl i tam na tej grupie od
wczoraj pojawiła sie osoba, która w sposób wulgarny obraza ludzi, m.in.
mnie. Adres tej osoby to: w...@p...onet.pl pseudo Herp czy mozna cos z
tym zrobić? ewentualnie gdzie napisac aby taki ktos pomimo upomnien naszych
został upomniany z góry??

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

2. Data: 2002-09-04 08:24:55

Temat: Re: a...@o...pl
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze nie tu miało pójsc ale czemu tu poszło?? sama nie wiem :-))))))))))

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie. Adres tej osoby to: w...@p...onet.pl pseudo Herp czy mozna cos z
> tym zrobić? ewentualnie gdzie napisac aby taki ktos pomimo upomnien

[OT] - krew
Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"
hih
rodzina
Zyczenia