Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)

1. Data: 2003-11-19 17:46:03

Temat: Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)
Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania58" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bpdnpo$2uda$1@foka.aster.pl...

> Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> byc

> adres dotyczy różnych olejków, które można u nich nabyć drogą kupna,
> pozdrawiam

Sorry, miałam wczoraj "zły" dzień, przepraszam wszystkie Panie za moje
niedoróbki........

1. Data: 2003-11-19 17:46:44

Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.aromaterapia.com.pl/

1. Data: 2003-11-26 13:00:03

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ania58" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> http://www.aromaterapia.com.pl/

Wow! Tak miło byłoby pachnieć jak poziomka albo truskawka.
Ciekawa jestem i chyba spróbuję.

co sądzicie o Acqua Di Gio - Giorgio Armani?
Re: witaminke E testuje - pierwsza relacja
Re: Poszukujemy aktywnych sprzedawców kosmetyków AVON.
przedłużanie paznokci < 3miasto >
Studniowka...:)