co sądzicie o Acqua Di Gio - Giorgio Armani?

1. Data: 2003-11-06 19:33:52

Temat: co sądzicie o Acqua Di Gio - Giorgio Armani?
Od: "Sławek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam panie i panów ;)
Czy mogłyby mi panie powiedzieć co sądzą na temat zapachu Acqua Di Gio
Armani'ego.
Podoba sie paniom, czy nie :)

Dziekuje pieknie,
Sławek

1. Data: 2003-11-06 19:58:30

Temat: Re: co sądzicie o Acqua Di Gio - Giorgio Armani?
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogłyby mi panie powiedzieć co sądzą na temat zapachu Acqua Di Gio
> Armani'ego.
> Podoba sie paniom, czy nie :)

Ja ten zapach po prostu uwielbiam :-)
A.

1. Data: 2003-11-06 20:52:56

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam panie i panów ;)
> Czy mogłyby mi panie powiedzieć co sądzą na temat zapachu Acqua Di Gio
> Armani'ego.
> Podoba sie paniom, czy nie :)
>
> Dziekuje pieknie,
> Sławek

Chodzi o ten męski?
Kupiłam go bratu na ostatnią gwiazdkę, sama wybierałam ten zapach i
uwielbiam go, a co ważniejsze mój brat również. Kiedyś gdzieś czytałam, że
faceta tym pachnącego chciałoby się schrupać, i to jest prawda, świetny
super i w ogóle i ja nie wiem co mam teraz bratu kupić na gwiazdkę, żeby
zrobić jakąś odmianę, bo z chęcią kupiłabym znowu Gio.
Maga

1. Data: 2003-11-06 21:06:30

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam panie i panów ;)
> Czy mogłyby mi panie powiedzieć co sądzą na temat zapachu Acqua Di Gio

Bardzo sie podoba:)

Nati

1. Data: 2003-11-07 12:41:14

Od: "Miśka " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek <s...@w...pl> napisał(a):

> Witam panie i panów ;)
> Czy mogłyby mi panie powiedzieć co sądzą na temat zapachu Acqua Di Gio
> Armani'ego.
> Podoba sie paniom, czy nie :)

Och tak, bardzo się podoba. Zawsze do niego chętnie wracam.
W ogóle wszystkie pachnidła Armaniego są moim zdaniem bardzo przyjemne.

1. Data: 2003-11-16 21:01:07

Od: "Akulka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam panie i panów ;)
> Czy mogłyby mi panie powiedzieć co sądzą na temat zapachu Acqua Di Gio
> Armani'ego.

Witam,
Skoro wszystkim si4e podoba, to nieskromnie spytam - ile kosztuje? Gwiazdka
za pasem, to popytać warto...

--
Pozdrawiam serdecznie,
Akulka

Dwóch ludzi patrzyło przez te same kraty. Jeden ujrzał kałużę, a drugi
gwiazdy.

Re: witaminke E testuje - pierwsza relacja
Re: Poszukujemy aktywnych sprzedawców kosmetyków AVON.
przedłużanie paznokci < 3miasto >
Studniowka...:)
jeszcze raz- moze ktos wie?