Studniowka...:)

1. Data: 2003-11-06 19:24:29

Temat: Studniowka...:)
Od: "Anja" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej , witam drogie grupowiczki , w styczniu bede miec studniowke ale juz
teraz troszke planuje .
Kupilam juz sukienke i teraz pora na fryzure i makujarz , mam pytanie do
siwerzych abiturientek czy nadal modne sa koki czesane przez fryzjerow ??? i
Jaki makijarz...
I jeszcze jakby ktoras z grupowieczek wiedziala gdzie we Wroclawiu sa
sprzedawane buty firmy BRADO-widzialam jedne idealne do mojej hmm''kreacji''
niestety nie bylo mojego rozmiaru ...

http://www.brado.pl/oferta_wiosnalato.html?id=4&x=96
1

jezeli ktoras z grupowiczek widziala takie we wroclawiu prosze o cynk!!:))

1. Data: 2003-11-06 19:53:11

Temat: Re: Studniowka...:)
Od: "Madrin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tiara <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:boe87h$1jv$...@a...news.tpi.pl...
> Ja tez w tym roku studniowkuje i tez zastanawiam sie nad fryzura i
> makijazem... wiec dolaczam sie do pytania.

ja rowniez :)

Madrin

1. Data: 2003-11-06 19:53:22

Od: "tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez w tym roku studniowkuje i tez zastanawiam sie nad fryzura i
makijazem... wiec dolaczam sie do pytania.

Mam tylko mala prosbe - sprawdzaj bledy przed wysylaniem posta (nie pisze
tego zlosliwie)

pozdrawiam
Tiara

1. Data: 2003-11-06 20:05:35

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anja" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> siwerzych abiturientek czy nadal modne sa koki czesane przez fryzjerow

A jaką masz sukienkę? Materiał, fason, kolor? Co do fryzury musi być
dobrana do twojej twarzy i kreacji - modne, nie modne, najważniejsze
żebyś w tym ładnie wyglądała. Makijaż też powinien być dobrany do stroju
( i do Twojej urody - jakie masz włosy? oczy? cerę? usta?) ale ze
względu na okazję (bal szkolny) raczej stonowany. I nie zapomnij o
odpowiednim dobraniu dodatków.

PS. Popracuj też nieco nad ortografią, żebyś nie musiała w przyszłym
roku znowu martwić się o fryzurę na studniówkę:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-06 20:07:50

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anja napisał:

> [...]
1

> jezeli ktoras z grupowiczek widziala takie we wroclawiu prosze o cynk!!:))

na tej samej stronie sa adresy sklepow - rowniez we Wroclawiu...
Wrocław "QUICK-SHOES" Plac Dominikański 3
Wrocław "ARENA" Ul. Komandorska 66
Wrocław "ASTRA" Ul. Horbaczewskiego 4-6 P.S.S. Społem
Wrocław P.H.U. "MAGO" Ul. Wita Stwosza 55
Wrocław "A&C" Ul. Paprotna 7
Wrocław "INTERN-SHOES" Ul. Widna 6
Wrocław "TOM-SPORT" Ul. Bogusławskiego 63t

--

Justyna - walkie!
http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2003-11-06 20:54:33

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz
> do
> ??? i

nie zapomnij o czerwonych majtkach ;-)

Kamila

1. Data: 2003-11-06 21:18:48

Od: "Anja" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Upss sorrki wielkie ale od 2 lat zrezygnowallam z zaswiadczenia od
dysortografii lecz jednak jak widac nadal bledy popelniam :)

POzdrawiam i dzieki

1. Data: 2003-11-06 21:23:54

Od: "Anja" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ehh i chyba zmienie podpis ze wstydu :-/

> Upss sorrki wielkie ale od 2 lat zrezygnowallam z zaswiadczenia od
> dysortografii lecz jednak jak widac nadal bledy popelniam :)
>
> POzdrawiam i dzieki
>
> Użytkownik "tiara" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

jeszcze raz- moze ktos wie?
Zaskórniki