Zaskórniki

1. Data: 2003-11-06 18:21:41

Temat: Zaskórniki
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. Właśnie wróciłam od kosmetyczki, co przy obniżonych ostatnio
stypendiach nieco moją kieszeń nadszarpnęło, ale nie o to chodzi. Moja cera
ma jakąś taką dziwną właściwość, że nie jest specjalnie tłusta pryszczy
kilka na krzyż, ale dopiero na oczyszczaniu wszystko wychodzi. Kosmetyczka
sama była zdumiona, że tyle tego było, bo mam jakieś takie bardzo głębokie
zaskórniki, których nie widać. To oczywiście fajnie, że ich nie widać, bo na
oko mam ładną cerę, ale ja się zastanawiam, czy nie można coś z tym robić?
Jakiś krem czy coś? Wiem już na pewno, że te żele oczyszczające ala Garnier
czysta skóra są nie dla mnie, bo za mocne, zbyt wysuszają itd.
Do tego co ciekawe nie mam rozszerzonych porów, moja skóra się raczej nie
świeci. Macie jakieś koncepcje? Myślałam sobie o Normaderm, ale nie wiem czy
to dobry pomysł, albo coś innego? Te zaskórniki są głównie na brodzie i
nosie, troche też na czole, na policzkach w ogóle.
maga

1. Data: 2003-11-06 19:45:16

Temat: Re: Zaskórniki
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czysta skóra są nie dla mnie, bo za mocne, zbyt wysuszają itd.
> Do tego co ciekawe nie mam rozszerzonych porów, moja skóra się raczej nie

Normaderm jest raczej zbyt wysuszający. Może coś delikatniejszego typu
Neutrogena Clear Pore Treatnent lub Effaclar K.

1. Data: 2003-11-07 01:01:38

Od: ryjofka <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maga napisał:

> Kosmetyczka
> sama była zdumiona, że tyle tego było, bo mam jakieś takie bardzo głębokie
> zaskórniki, których nie widać.

kosmetyczka i nie poradziła co w tej sytuacji stosowac na Twoja cere?
Radziłabym zmiane, a przynajmniej zasięgniecia opini innego fachowca.
pozdr :)

1. Data: 2003-11-07 20:14:54

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryjofka" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> kosmetyczka i nie poradziła co w tej sytuacji stosowac na Twoja cere?
> Radziłabym zmiane, a przynajmniej zasięgniecia opini innego fachowca.
> pozdr :)

No właśnie jakoś nie. Tzn. ona uznała, że z moją cerą jest generalnie ok. bo
stosunkowo i tak wiele roboty przy mnie nie ma. W kosmetykach tak żeby
doradzić, to ona słabo siedzi, ale oczyszczanie i w ogóle wszystko robi
świetnie, udzieliła mi tylko porady, że powinnam czegoś tam używać na
naczyńka, póki jeszcze nic się nie pootwierało i nie popękało.
Generalnie zostałam pochwalona za dobry stan cery, no tylko ja bym chciała,
żeby było jeszcze lepiej, i te paskudztwa, zamiast być głębokie i
niewidoczne przestały istnieć w ogóle, tudzież w mniejszych ilościach
Maga

1. Data: 2003-11-07 20:17:24

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Normaderm jest raczej zbyt wysuszający. Może coś delikatniejszego typu
> Neutrogena Clear Pore Treatnent lub Effaclar K.

Dzięki, Efaclara mam już próbkę, to chociaż zobaczę, czy mnie nie uczuli czy
coś, szukałam dzisiaj tego specyfiku Neutrogeny, ale nie mogę dostać, coś mi
sie kolebie, że z tym bywają problemy, mam rację? Może któraś z grupowiczek
może podpowiedzieć gdzie to dostać w Wawie?
Maga

programy firm kosmetycznych
Re: faberlic
Odp: la prairie