jeszcze raz- moze ktos wie?

1. Data: 2003-10-31 13:20:34

Temat: jeszcze raz- moze ktos wie?
Od: "baska777" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny- doradzcie!!!!!!!!
potrzebny mi krem na dzien- lekko przeciwzmarszczkowy (pierwsze
bruzdy:(((((), dajacy efekt tzw. promiennej cery; wiem, ze sa takie z
drobnymi pigmentami rozswietlajacymi, ale nie wiem jakiej firmy; wspaniale
by bylo, gdyby nie byl upiornie drogi;
ja nie moge czekac- przeraza mnie to co widze w lustrze!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-10-31 13:30:37

Temat: Re: jeszcze raz- moze ktos wie?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

baska777 wrote:
>ja nie moge czekac- przeraza mnie to co widze w lustrze!!!!!!!!!!!

Dziewczyny chwalily Poranny Blask Avonu - ja nie uzywalam.
Nivea tez ma podobny krem - ale zdania na jego temat byly mieszane.

Ja polece Ci takie rozwiazanie: uzywaj normalnego kremu 'miejskiego' (ja
obecnie uzywam Day Wear Plus Estee Lauder, ale maja cos takiego w ofercie chyba
wszystkie firmy, np. seria ze 100% pro-retinolem z YR, krem Neutrogeny z
miedzia na dzien), wazne, zeby mial porzadny filtr (spf 15-20) i 'cos'
anyrodnikowego (czyli zielona herbata, beta-caroten, miedz i wiele, wiele
innych). Do tego zafunduj sobie jakis podklad rozjasniajacy cere, ja polecam
Gentle Light Makeup Clinique, ale mysle, ze mozna znalezc cos podobnego i w
nizszej cenie. Do tego cos nawilzajacego na noc, konkretne nawilzanie relaksuje
skore i zmarszczki staja sie mniej widoczne. Jesli masz rozszerzone pory
zastosuj krem z kwasami AHA (ja lubie Visibly Refined Neutrogeny), ale z tym
ostroznie jesli masz wrazliwa skore. Do tego 2-3 razy w tygodniu jakies
maseczki: nawilzajace, odzywcze, z koenzymem Q etc - przejrzyj archiwum grupy,
bo sporo bylo o tym pisane.

A przede wszystkim staraj sie wysypiac i jak najczesciej wychodzic na swieze
powietrze (jesli jest mroz to nie zapominaj o kremie ochronnym !).

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-31 13:32:09

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baska777" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> by bylo, gdyby nie byl upiornie drogi;
> ja nie moge czekac- przeraza mnie to co widze w lustrze!!!!!!!!!!!

przegladnij archiwum grupy. Nawet niedawno bylo cos o kremach
przeciwzmarszczkowych. Zreszta caly czas jest, na okraglo :) Ze swojej
strony - Eris Forte 25+, Miraculum seria Odnowa biologiczna.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-31 13:34:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> bruzdy:(((((), dajacy efekt tzw. promiennej cery; wiem, ze sa takie z
> drobnymi pigmentami rozswietlajacymi, ale nie wiem jakiej firmy; wspaniale

Nie wiem, co to znaczy "upiornie" drogi, ale takie kremy ma Yves Rocher -
zielone tubki. Ten dzienny rożświetla i zawiera retinol.
a w ogle, to moze wybrać jakis intensywny krem na noc, a w dzień się
sztucznie nie "rozświetlać"?
O.

1. Data: 2003-10-31 16:06:13

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dajacy efekt tzw. promiennej cery; wiem, ze sa takie z

Wyprobowałam wiele ale dla mnie nieustannym przebojem i rewelacja jest
Poranny Blask Avonu
Pozdrawiam
Pusia zakawowana nieustannie

1. Data: 2003-10-31 18:23:54

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

$v...@n...chello.at...
> Dziewczyny- doradzcie!!!!!!!!
> potrzebny mi krem na dzien- lekko przeciwzmarszczkowy (pierwsze
> bruzdy:(((((), dajacy efekt tzw. promiennej cery;

Zobacz tu:
http://esentia.pl/servlet/SNFCategory?p_category_id=
136&session=277227ca5b07
e6c2
Ola

1. Data: 2003-11-01 07:43:35

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Creme d'energie Nivea ?

1. Data: 2003-11-02 20:41:02

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

baska777 wrote:
> [...]
> wspaniale by bylo, gdyby nie byl upiornie drogi;
> ja nie moge czekac- przeraza mnie to co widze w lustrze!!!!!!!!!!!

Może Nivea?

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-02 20:43:46

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Dziewczyny chwalily Poranny Blask Avonu - ja nie uzywalam.
> Nivea tez ma podobny krem - ale zdania na jego temat byly
> mieszane.

Z tego co zauważyłam, to opinie na temat "Porannego blasku" były w
większości negatywne. Podobno krem jest fatalny.

> A przede wszystkim staraj sie wysypiac i jak najczesciej wychodzic na
> swieze powietrze (jesli jest mroz to nie zapominaj o kremie ochronnym
> !).
>
> Dunia

A jaki krem ochronny polecasz? Ponieważ chyba na mróz powinno się stosować
coś bardzo tłustego. Sama nie wiem, czy taki krem będzie dobry dla osoby z
cerą mieszaną...

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-02 20:59:51

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co zauważyłam, to opinie na temat "Porannego blasku" były w
> większości negatywne. Podobno krem jest fatalny.

powiedzmy ze to nie jest zbyt dobry produkt....ja go nie polecam jako
konsultantka.... :)

> A jaki krem ochronny polecasz? Ponieważ chyba na mróz powinno się stosować
> coś bardzo tłustego. Sama nie wiem, czy taki krem będzie dobry dla osoby z
> cerą mieszaną...

sa kremy na zime, takie typowe na chlod, snieg i suche powietrze w
pomieszczeniach, wytrzegaj sie kremow tlustych bo one tylko robia okropne
spusztoszenia.
ja kiedys kupilam albo z erisa albo z ktorejs polskiej firmy krem ochronny
na zime (mam mieszana cere) i naprawde byl dobry choc nie tlusty
tylko ze nie pamietam co to za firma.....

pozdr

Zaskórniki
programy firm kosmetycznych
Re: faberlic