Zamiast Lysanelu krem do stóp - jaki?

1. Data: 2003-11-06 17:14:44

Temat: Zamiast Lysanelu krem do stóp - jaki?
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
wiem było tylko nie mogę znaleźć. Googlowałam itd. Jaki to krem
polecałyście. Podobno ma taką samą substancję aktywną co Lysanel tylko jest
tańszy. Z góry dzięki
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-11-06 18:07:59

Temat: Re: Zamiast Lysanelu krem do stóp - jaki?
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella napisał/a w news:8kvqb.221410$vL1.2634375@news.chello.at:

> Podobno ma taką samą substancję aktywną co Lysanel tylko jest
> tańszy.

Mnie się wydaje, że chodzi Ci o krem Xerial SVR, a nie Lysanel (też
SVR). A to tańsze mazidło to maść Hasceral. 9zł w aptece.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-06 18:53:25

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Mnie się wydaje, że chodzi Ci o krem Xerial SVR, a nie Lysanel (też
> SVR). A to tańsze mazidło to maść Hasceral. 9zł w aptece.

Dzwonią tylko w którym kościele :)
To jest możliwe :(. No tak a Xerial nie jest na wypryski i nie na buźkę.
Chyba?! Mam oba SVR ale na tubkach nie ma składu:(. Poza tym mam Xerial 30
to chyba strasznie mocne jest.
Dzięki mips
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-11-06 19:47:06

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak a Xerial nie jest na wypryski i nie na buźkę.
Istneje wersja na twarz- Xerial Visage

> Mam oba SVR ale na tubkach nie ma składu:(.
Dokładny skład jest na kartoniku.

> Poza tym mam Xerial 30
> to chyba strasznie mocne jest.
na twarz za mocne. Na pozostałe części ciała, to nieszczególnie mocne.

1. Data: 2003-11-07 10:39:48

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Istneje wersja na twarz- Xerial Visage

i na jakie dolegliwości jest Xerial Visage?

1. Data: 2003-11-07 12:10:40

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella <b...@w...pl> wrote:

> [...]
> Chyba?! Mam oba SVR ale na tubkach nie ma składu:(. Poza tym mam Xerial 30

Proponuje przejrzenie ich stron WWW. Nie wiem cza sa tam wszystkie ich produkty, ale
caaalkiem sporo :)

http://www.svr.pl/

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-11-09 16:42:51

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i na jakie dolegliwości jest Xerial Visage?

pielęgnacja suchej i wrażliwej skóry dzieci i dorosłych; intensywnie
nawilża i wygładza, przywraca naturalną równowagę hydrolipidową skóry;
skład: 3% mocznika, 3% masła Karite, 3%L-fukozy, 4%glicerolu, 4%sorbitolu,
0,3%alantoiny, 1% mikrosfer matujących

Re: wstrętne wąsiki
Re: Włosy- wzmocnienie
Chwale - krem Physiogel