Re: wstrętne wąsiki

1. Data: 2003-11-06 17:10:16

Temat: Re: wstrętne wąsiki
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
news:bo4qmj$171f$1@foka1.acn.pl...

> no ja wlasnie, co opisalam wyzej. sally hansen uzywam.

Czyli nie do depilacji tylko do rozjaśniania? Czy tak? I jak to się nazywa?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-11-07 20:28:49

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czyli nie do depilacji tylko do rozjaśniania? Czy tak? I jak to się
nazywa?

taak! sally hansel - krem do rozjasniania wloskow na twarzy. zaplacilam za
niego ok. 35 zl i konca opakowania nie widac od pol roku

1. Data: 2003-11-08 10:54:35

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> taak! sally hansel - krem do rozjasniania wloskow na twarzy. zaplacilam za
> niego ok. 35 zl i konca opakowania nie widac od pol roku

Dzięki. Bo w tym wątku wyżej też jest SH do depilacji 35 pln. To pewnie mają
dwa różne produkty :).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-11-10 17:05:11

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <LX3rb.252235$vL1.3134620@news.chello.at>, BarBarella pisze:

> Dzięki. Bo w tym wątku wyżej też jest SH do depilacji 35 pln. To pewnie mają
> dwa różne produkty :).

Istotnie. Oba widziałem w perfumerii w Galerii Centrum przy Marszałkowskiej,
co dowodzi tezy (nie, nie używam oczywiście i nie potrafię odpowiedzieć na
żadne pytania ich dotyczące).

Radek, pragnący dziwnego
--
Zza okna dochodził brzęk butelek po kefirze.

Re: Włosy- wzmocnienie
Chwale - krem Physiogel
Re: Czy ktoś z Was..
YRIA- pomadka
Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)