adresy mailowe

1. Data: 2004-01-20 23:31:18

Temat: adresy mailowe
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam nocą :-)
Nie mogę znaleźć adresów mailowych do Cosmo i Elle, a nie mam gazet. Wołam o
pomoc.

--
Renya

1. Data: 2004-01-20 23:35:33

Temat: Re: adresy mailowe
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-21 00:31:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Renya* skreślił te oto słowa:

e...@e...com.pl

c...@c...pl
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-20 23:37:31

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@e...com.pl.takietam

c...@c...pl.takietam
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-20 23:45:51

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cosmopolitan.pl/

1. Data: 2004-01-21 06:44:07

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" napisał

> http://www.cosmopolitan.pl/

Albo jestem ślepa albo to nie jest takie łatwe. To samo dotyczy "Pani" i
"Urody".

--
Renya

1. Data: 2004-01-21 07:57:58

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo jestem ślepa albo to nie jest takie łatwe. To samo dotyczy "Pani" i
> "Urody".
>

> --
> Renya

Witaj!

Oto adresy "Cosmopolitan" i "Urody":

c...@c...pl
u...@e...pl

Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2004-01-21 08:17:57

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bulba8$ab$1@news.polbox.pl,
Katarzyna <k...@p...onet.pl> typed:

> Witaj!
>
> Oto adresy "Cosmopolitan" i "Urody":
>
> c...@c...pl.niespam
> u...@e...pl.niespam

Ja tak tylko w ramach formalności -- jeśli podajesz czyjś adres emailowy na
usenecie to zrób go czytelnym dla ludzi, a nieczytelnym dla spambotów --
automatów przeszukujących usenet w poszukiwaniu adresów, na które potem
wysyłają oferty powiekszenia penisa i inne takie. Inaczej możesz komuś
zrobić niemiłą niespodziankę, nieświadomie włączając go do jakiejś bazy
spamowej.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-21 22:56:01

Od: Rafalus <x...@p...anty-spam.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wysyłają oferty powiekszenia penisa i inne takie. Inaczej możesz komuś
>zrobić niemiłą niespodziankę, nieświadomie włączając go do jakiejś bazy

No tak, ale to sie bardziej tyczy zwyklych, szarych obywateli
siedzacych na darmowym koncie. Jak ktos ma konto komercyjne to mu
elegancko wszystko odfiltruja...
MSPANC i EOT
Rafał

1. Data: 2004-01-22 10:13:20

Temat: Re: OT Re: adresy mailowe
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 11:16:08 +0100, Karolina Matuszewska <> wrote:
: znaczy, że nie siedzi tam istota z krwi i kości, którą szlag trafia ilekroć
: dostaje propozycję superdiety, powiększenia penisa czy czegotam, więc bądź
: łaskaw nie wprowadzać nikogo w błąd sugestiami, że adresy służące do
: komunikacji klient -- firma można podawać na żer spambotom, bo i tak
: "elegancko odfiltrują". Noniekoniecznie.

zwlaszcza, ze nie widzialam jeszcze spambota, ktory by odfiltrowal
_wszysto_.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-22 10:16:08

Temat: OT Re: adresy mailowe
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:5o0u00dheqm7n7jk80i3ns3gubaniegb3r@4ax.com,
Rafalus <x...@p...anty-spam.com> typed:

> No tak, ale to sie bardziej tyczy zwyklych, szarych obywateli
> siedzacych na darmowym koncie. Jak ktos ma konto komercyjne to mu
> elegancko wszystko odfiltruja...
> MSPANC i EOT
^^^
ignored.

Wszystko zależy od polityki, jaką w zakresie spamu prowadzi firma lub
administrator serwera, a nie o tego, czy konto jest darmowe, "po znajomości"
czy komercyjne. A to, że adres jest ogólny w rodzaju redakcja@czasopismo nie

pytanie kolezanki
co sądzicie o tipsach akrylowych
Tabletki przyspieszajace opalanie?