alasz

1. Data: 2002-11-11 22:05:47

Temat: Re: alasz
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Nov 2002 21:36:47 -0500, Julka <y...@p...onet.pl>
wrote:

>Cze??!
>Jestem tu po raz pierwszy i pewnie nieraz jeszcze zajrz? :)
>Na pocz?tek pytanko:
>Czy kto? wie, w jaki sposób robi si? alasz?
>Dzi?ki
>Julita

Za Kopalinskim:

"alasz slodki likier kminkowy przyprawiany gorzkimi migdalami,
korzeniem dziegla, anyzkiem i skórka pomaranczowa.
Etym. - od nazwy miejscowosci Allasch pod Ryga, gdzie opracowano te
recepture. "

;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-11 23:08:20

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Art(Gruby)" <j...@p...net>

Za Kopalinskim:
[...]
+++++++++++++++++++

Czy ktos probowal? Bo bym chetnie wziela na koniec jezyka, mimo ze za nadmiarem
kminku baaaaaaaaaaardzo NIE przepadam.
Barbara

---

1. Data: 2002-11-12 02:36:47

Temat: alasz
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Jestem tu po raz pierwszy i pewnie nieraz jeszcze zajrzę :)
Na początek pytanko:
Czy ktoś wie, w jaki sposób robi się alasz?
Dzięki
Julita

1. Data: 2002-11-12 10:49:42

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) wrote:
> [...]
> korzeniem dziegla, anyzkiem i skórka pomaranczowa.
> Etym. - od nazwy miejscowosci Allasch pod Ryga, gdzie opracowano te

Tyle to i ja wiem ;) Ale jak sie go robi?
J.

1. Data: 2002-11-12 16:54:16

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 05:49:42 -0500, Julka <y...@p...onet.pl>
wrote:

>Tyle to i ja wiem ;) Ale jak sie go robi?
>J.

Zajrzyj tutaj - pod likiery ... i probuj , probuj , probuj az
znajdziesz swoj smak...
http://www.kuchnia.3miasto.pl/alko-dom.htm

;-)
Art(Gruby).