Re: [albertan] przerywanie ciazy

1. Data: 2004-04-12 15:46:54

Temat: Re: [albertan] przerywanie ciazy
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism"
<A...@o...pl> napisał w wiadomości
news:Xns94C9696BAB65Aalbrtn@130.133.1.4...

> Czy to oznacza, ze polscy lekarze moga wydac mi zaswiadczenie
> o moim kalectwie, abym mogl pobierac rente inwalidzka z ZUS?

Podjrzewam, że nie - bo uściślajac - Twoje kalcetwo objawia sie w sferze
moralnej i duchowej...

> A moze ty sam ustanowisz prywatna rente dla mnie i bedziesz
> mnie utrzymywac, bo ja nie mam z czego zyc?

Podejrzewam, że jako lekarz, przynajmniej minimum socjalne wypracowujesz...

Michał Mraczek
Miłośnik Pociągów Kwalifikowanych

"Jakość poczęstunku w pociągu InterCity jest proporcjonalna do ilości
wagonów Z1 w składzie" (C) ???