ale uzbrojenie!

61. Data: 2009-01-29 22:13:08

Temat: Re: ale uzbrojenie!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> co masz dok�adnie za sprz�t i co si� dzieje. ale dok�adnie.
>
> --
> "Nie uderzaj, je�li to mo�liwe. Lecz je�li bijesz, nigdy nie bij
> mi�kko". Roosevelt

htc window mobile-polaczenie telefonu,laptopa,nawigacji.Zresetowalem
go do firmowych ustawien i nic nie dziala ,wlaczyla sie tylko kolorowa
plansza windows,nawet wylacznik nie dziala.

62. Data: 2009-01-29 22:28:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> jesli mowisz o początkowej planszy, to znaczy: ta kolorowa od Windowsa, czy
> czarny ekran z białymi napisikami jest?
> Spróbuj wyjąć całkiem baterię i uruchom bez baterii - na zasilaczu.
> bateria, któa jest wyeksploatowana, potrafi sprawiac bardzo dziwne rzeczy w
> kompie, nawet kiedy się z niej w danym momencie nie korzysta.

Nie dziala,ale jak sie ekranu dotknie to wlancza sie pozycjonowanie
ekranu-monitor dotykowy.

63. Data: 2009-01-29 22:47:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 14:28:46 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Nie dziala,ale jak sie ekranu dotknie to wlancza sie pozycjonowanie
> ekranu-monitor dotykowy.

Czyli skoro jest ta kolorowa plansza Windows, to system działa, ale
wadliwie; skoro system działa, a nie dzialają urządzenia inne prócz tego
dotykowego monitora, to tym bardziej sugeruje, że coś się dzieje z samym
systemem po prostu. Czyli nie płyta główna ani procek - to szczeście w
nieszczęściu. A dalej się zapytam jutro mojego kumpla, bo dzis sama tylko
tyle wymysliłam.

PS. Sprawdź, czy wysuwa się tacka napędu CDROM. Masz może tzw dysk
startowy? Tzn płytę, z której można odpalić Windows, kiedy z systemem na
dysku cosik nieteges...

64. Data: 2009-01-29 23:47:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Automasaż miałam na myśli.
> Tak, wiem, samouwielbienie i takie tam...

Leżę na podłodze. Nie wiem, kiedy się podniosę.

michał

65. Data: 2009-01-29 23:51:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości :

> baczność!

Idź w cholere! Weź to! =:o

michał

66. Data: 2009-01-29 23:55:44

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 00:47, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Leżę na podłodze. Nie wiem, kiedy się podniosę.

Bacznosc! ;)

Pozdrawiam,
F.

67. Data: 2009-01-30 00:03:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-on nie ma dysku,ale tak sie zastanowiam czy przy kasowaniu
pamieci nie trzeba go od nowa programowac przez lacze usd,ale i tak
dziwne bo zawsze jak cos resetowalem to sie wszystko wlaczalo,tylko
puste.A tak dobrze bylo,bo bardzo szybko chodzil,no i nie mialem
problemów z pisaniem po polsku ile tylko chcialem,linki zamieszczac i
filmy,ale co mnie jeblo zeby go resetowac?

68. Data: 2009-01-30 01:06:11

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> problem=F3w z pisaniem po polsku ile tylko chcialem,linki zamieszczac i
> filmy,ale co mnie jeblo zeby go resetowac?

Dlugo jeszcze bedziesz jej odpisywal i pozwalal na smiecenie grupy jej postami?
Gdzie to niby jej buractwo o ktorym sie rozpisywales?
Tez sie dales kurwa zmanipulowac - jak dzieciak...

69. Data: 2009-01-30 10:03:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> htc window mobile-polaczenie telefonu,laptopa,nawigacji.Zresetowalem
> go do firmowych ustawieĂą i nic nie dziala ,wlaczyla sie tylko kolorowa
> plansza windows,nawet wylacznik nie dziala.

a możesz dać jakis link do tego sprzętu w sieci?

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

70. Data: 2009-01-30 10:22:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tren R-Teraz pisze ze starego telefonu,wiec nie moge ,To jest podobno
najwyzsze osiagniecie w telekomunikacji ma to ma w sobie windows
6.1,mówi sie na to przenosny komputer z telefone i nawigacja.Trzeba w
google wpisac HTC.Szukalem serwisu w Lodzi i wpisalem-serwis HTC w
lodzi i tam calkowicie go opisuja.

a ty zabierz mu wszystko co jego...
PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...