ale wczoraj jadlem salatke!

1. Data: 2002-09-09 08:29:57

Temat: ale wczoraj jadlem salatke!
Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie lubie czosnkowo!:
czerwona fasola z puszki + zielone oliwki + feta + wycisniety do oleju
czosnek. Super rewelacja!. Zastanawiam sie czy temu wszystkiemu nie
pomoglaby odrobina prazonego na brazowo na oleju slonecznika ...
a'propos salatek i czosnku, moze juz bylo ale napisze jeszcze raz:
ananas z puszki-kosteczka + ser do krajania-tez kosteczka + majonez i sporo
gniecionego czosnku- hit wszystkich rodzinnych imprez. niektorzy do tego
dodaja jeszcze kukurydze z puszki.
ach jakie to fszystko dobre!
grzesiek

1. Data: 2002-09-09 10:14:56

Temat: Re: ale wczoraj jadlem salatke!
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szutka napisał(a):

> czerwona fasola z puszki + zielone oliwki + feta + wycisniety do
> oleju czosnek.

nie wyszło za słone?

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-09 10:35:19

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik +Protz+ z adresu <p...@w...wywalto.pl> napisał:

:: Grzegorz Szutka napisał(a):
::
[...]
:: --
:: +Protz+
Dla mnie bylo w sam raz ale ja lubie slone potrawy.
grzesiek

1. Data: 2002-09-09 10:35:47

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik +Protz+ z adresu <p...@w...wywalto.pl> napisał:

:: Grzegorz Szutka napisał(a):
::
[...]
A wiesz jak potem pyfko smakuje?! :)

1. Data: 2002-09-09 15:55:00

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czosnek. Super rewelacja!. Zastanawiam sie czy temu wszystkiemu nie
> pomoglaby odrobina prazonego na brazowo na oleju slonecznika ...

ja tez uwielbiam czosnek - powiedz mi, czy ten czosnek w oleju, to
chodzi o swiezy, czy taki marynowany ze sklepu?

sluchaj, a ty zawsze razysz na oleju pestki? ja praze bez - slonecznik
ma w sobie tyle oleju, ze tak smakuje bardzo fajnie.

jakbys mial jeszcze jakies fajne przepisy, to podrzuc, co?:)

ja tez podrzucam cos dobrego:

ta totalnie prosta sałatka nie wiedzieć czemu zrobiła furrorę na
imprezach
Proporcje podane dla 4 osób.

Składniki:
2 torebki białego ryzu
puszka kukurydzy
3-4 ząbki czosnku
majonez
sól i pieprz

Przepis:
1.ryz ugotowac, ostudzic
2.do ryzu dodac kukurydze, zmiażdżony czosnek, majonez i przyprawy

smacznego

rena

1. Data: 2002-09-09 15:55:36

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-09 18:46:46

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> czerwona fasola z puszki + zielone oliwki + feta + wycisniety do oleju
> czosnek. Super rewelacja!. (ciach)> ach jakie to fszystko dobre!
> grzesiek

hmm - moja grupa krwi :-)
Herbatka

1. Data: 2002-09-10 05:34:23

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: chodzi o swiezy, czy taki marynowany ze sklepu?

swiezy, swiezutenki- kurcze, teraz widze ze napisalem to niejednoznacznie a
nawet ze wskazaniem na marynowany - cos ostatnio malo medialny jestem ;)

::
:: sluchaj, a ty zawsze razysz na oleju pestki? ja praze bez -
:: slonecznik ma w sobie tyle oleju, ze tak smakuje bardzo fajnie.

No fakt! przeciez mozna bez oleum! Ale taki slonecznik daje smaczek salatce,
mmmmmmniam!
::
:: jakbys mial jeszcze jakies fajne przepisy, to podrzuc, co?:)

Bede pamietal!
hej dzieki grzesiek

jedzenie ktore brzydzi...
na urodziny