alergia czy co?a raczej gdzie?

1. Data: 2005-02-19 16:59:32

Temat: alergia czy co?a raczej gdzie?
Od: "MROWA" <r...@i...pl.stopspam> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zwracam się do grupowiczów z prośbą o pomoc we wskazaniu kierunku działań -
co dalej.

Moja żona cierpi na dziwwne obrzęki. Charakteryzują sie one tym iż najpier
pojawia się w danym miejscu ciała zaczerwienienie które swędzi, a następnie
przechodzi to w opuchlizne, ktora boli (czasami tak bardzo że uniemożliwia
np zgiecie dłoni w nadgarstku w pełnym zakresie czy utrudnia chodzenie.
Opuchnięcia te pojawiają sie na nadgarstkach, palcach rąk i nóg (najczęściej
na opuszkach), kostkach u nóg a raz nawet na twarzy.
Zrobiła sobie testy alergiczne które nic nie wykazały.
Dziwne jest to iż opuchnięcia te jakieś 1,5 roku temu pojawiały się jescze
regularnie co kilka tygodni miesięcy, właściwie tylko zimą i jesienią, po
nocy. Ostatnio przez 1,5/2 przestały się pojawiać (myśleliśmy że cud:) aż
dziś rano nagle wróciło...
Jeśli to nie alergia to co, gdzie należy szukać odpowiedzi lub się udać (3
lekarzy nie umiało postawić djagnozy...)?
Może w krakowie gdzie mieszkamy jest jakiś godny polecenia człowiek tzn
lekarz???

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
ROBERT

2. Data: 2005-02-19 17:18:28

Temat: Re: alergia czy co?a raczej gdzie?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarzy nie umiało postawić djagnozy...)?
> Może w krakowie gdzie mieszkamy jest jakiś godny polecenia człowiek tzn

a moze skonsultowac reumatologa???

pozdr.
casus

3. Data: 2005-02-19 17:45:24

Od: "MROWA" <r...@i...pl.stopspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <>

> a moze skonsultowac reumatologa???
>
> pozdr.
> casus

hmmm szczerze mowiac opuchniecia twarzy i opuszków palców spowodowaly iż nie
łączylimy tego ze stawami ale moze trzeba bedzie... zaden z trojki lekarzy z
drugirj strony tego nie zasugerowal...

Robert

4. Data: 2005-02-20 07:58:55

Od: "irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MROWA" <r...@i...pl.stopspam> napisał w
wiadomości news:cv7rla$a77$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
> ROBERT
>
> a czy nie ma w pokoju, gdzie ta osoba spi, kwiatkow - fikusow?
ostatnio czytalam, ze obecnosc ich moze powodowac swedzenie skory -
alergiczne itp rzeczy......

5. Data: 2005-02-21 19:40:04

Od: "MROWA" <r...@i...pl.stopspam> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio czytalam, ze obecnosc ich moze powodowac swedzenie skory -
> alergiczne itp rzeczy......

nie kwiatów nie ma żadnych... a moze to krązenie....

pzdr
Robert

6. Data: 2005-04-14 08:30:11

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan