alergie...

1. Data: 2001-05-09 10:29:31

Temat: alergie...
Od: "yellow" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow orientuje sie czy w trojmiescie sa przychodnie
alergologiczne ?
Czy mozna prosto z mostu pojsc i zrobic badania, czy trzeba miec skierowanie
i co wazne czy badania cos kosztuja ?
A tak na marginesie czy majac alergie jest szansa dostac kat. D i nie isc do
woja ?

Z gory dzieki za info.

Pozdrawiam.
Yellow.

2. Data: 2001-05-19 16:44:56

Temat: Re: alergie...
Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

yellow napisał(a) w wiadomości: <9db697$b1b$1@news.tpi.pl>...
>A tak na marginesie czy majac alergie jest szansa dostac kat. D i nie isc
do
>woja ?

Szansa jest. Ale zależy od podejścia lekarzy. Znam osoby które z alergią
wylądowały w wojsku. A mi powiedziano że " Wojskowym sposobem na pyłki
jest OP-3" Czyli maska gazowa. Bardzo to było śmieszne.

TWEEDY
{ Odpowiadając usuń cyferki z mojego adresu }
{ Lub d...@i...pl }

tabletki antykoncepcyjne
PD: Alergia na roztocza - jak walczyć?
Doxycyclinum i interakcje