alkohlo a tradzik

1. Data: 2001-09-03 15:09:01

Temat: alkohlo a tradzik
Od: "Mariusz Dubielecki" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie czy picie alkoholu nawet malych ilosci co jakis czas
(powiedzmy jedno piwo raz na dwa tygodnie ...) moze wplynac na
pojawienie,nasilenie sie tradziku... ? a moze wrecz przeciwnie ? jak z ty
mjest ?

2. Data: 2001-09-03 21:53:43

Temat: Re: alkohlo a tradzik
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w_janus napisał:

> Nie ma to żadnego wpływu

zrodla, materialy, wyniki badan, cytaty z Medline prosze

3. Data: 2001-09-03 21:56:32

Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma to żadnego wpływu

4. Data: 2001-09-04 21:06:42

Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> zrodla, materialy, wyniki badan, cytaty z Medline prosze

Męcze się z tym cholerstwem od ładnych paru lat i widze to na
własnym przykładzie. Poza tym odwiedziłem niejednego
dermatologa i żaden nie zabronił mi picia alkoholu. Oczywiście
mówimy tu o piwku na tydzieńa nie chlaniu.

Co do tych wyników badań to może zapomniałem dodać, że wiem to
za własnego doświadczenia.
Ale qrde czy na tej grupie każda opinia musi być udokumentowana.
Ja osobiście najbardziej doceniam na grupie opinie ludzi których
dany problem dotyczy lub dotyczył i mają swoje zdanie na ten temat
a nie jakieś materiały, wyniki badań.
No pewnie zainteresowało by to osoby studiujące medycyne ale nawet
oni pracując już w swoim zawodzie nie bedą opierać się tylko na źródłach
itp.
ale przede wszystkim na swoim doświadczeniu zdobytym przez kontakt
z coraz większą liczbą pacjentów.

5. Data: 2001-09-04 21:36:23

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w_janus napisał:

> [...]
> dermatologa i żaden nie zabronił mi picia alkoholu. Oczywiście
> mówimy tu o piwku na tydzieńa nie chlaniu.

Nie gniewaj sie, ja nie mam tradziku, ale tez nie pije.
Ale cos grupa medyczna staje sie za bardzo alkoholowa.
Ciagle tylko nieszkodliwosc alkoholu, brak negatywnego wplywu na ciezarne ,
plod, pic maja mezczyzni 2 szklaneczki wina czerwonego dziennie, ciezarne pijace
50 gramow wodki dziennie nie sa bad itd.

Grupa medycyna schodzi na psy, gdy lekarze promuja alkohol.
Moze przemianowac grupe na
pl.sci.alkohol

> Co do tych wyników badań to może zapomniałem dodać, że wiem to
> za własnego doświadczenia.

Ja wiem, rozumiem, ale jakos sie tak sklada na tej grupie medycznej,
ze jak alkohol to nikomu nie szkodzi.

> Ale qrde czy na tej grupie każda opinia musi być udokumentowana.

Tak. Bo inaczej to reklama alkoholu.

> Ja osobiście najbardziej doceniam na grupie opinie ludzi których
> dany problem dotyczy lub dotyczył i majš swoje zdanie na ten temat
> a nie jakieś materiały, wyniki badań.
> No pewnie zainteresowało by to osoby studiujšce medycyne ale nawet
> oni pracujšc już w swoim zawodzie nie bedš opierać się tylko na źródłach
> itp.
> ale przede wszystkim na swoim doświadczeniu zdobytym przez kontakt
> z coraz większš liczbš pacjentów.

nieprawda
wiedza opiera sie na badaniach naukowych a nie pseudowiedzy.

To nie jest tak ze alkoholicy tworza nauke o nieszkodliwosci alkoholu
a niepijacy musza sie temu poddac.

Norma jest trzezwosc, ekologiczny tryb zycia,
zadnego piwka, papierosow, skretow, wodecznosci
ruch, plywanie, swieze powietrze, szklanka mleka.

A te alkoholizmy sa dobre w innym miejscu.
pl.sci.pijactwo

Bo jak juz lekarze zaczna propagowac pijactwo i alkoholizm, to kraj zejdzie na
psy.

Tak wiec nie zawracaj glowy ze alkohol nie szkodzi na tradzik.
A potem sie wycofujesz ze nie alkohol a 2 piwa na tydzien.

Uprasza sie pijakow , handlarzy wodka, alkoholem, animatorow pijanstwa do udania
sie
do izby wytrzezwien i niech tam prowadza dalej swoja kampanie upilstwa razem z
pijakami.

6. Data: 2001-09-06 21:32:26

Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Moze przemianowac grupe na
> pl.sci.alkohol

> Ja wiem, rozumiem, ale jakos sie tak sklada na tej grupie medycznej,

Częściowo się z Tobą zgadzam ale wydaje mi się, że grupa powinna
być żródłem wiarygodnej informacji. Skłamał bym gdybym napisał, że
mi szkodzi. Albo czy mam napisć w poście:

Nie ma to żadnego wpływu.
a potem
Picie alkoholu szkodzi zdrowiu.

albo
Nie ma to żadnego wpływu ale lepiej
nie pij bo to niezdrowe.

Zauważyłem tu kiedyś podobne pytanie tego typu.
Grupowicz zapytał: Czy może brać narkotyki kiedy leczy się na padaczke ?
Z miejsca został zarzuconymi tekstami, że jest głupi itd. (dokładnie nie
pamiętam).
Ale nikt nie odpowiedział mu sensownie na to pytanie. ( no chyba że na
priv ).
Mi osobiści wydaje się, że takie teksty na pewno mu albo innym nie pomogą.
Nie znam odpowiedzi na to pytanie ale jeśli ma wpływ to nie lepiej podać
rzetelną odpowieź, wytłumaczyć co się może stać. Z drugiej strony gdyby to
nie miało wpływu, wprowadzać kogoś w błąd też nie powinniśmy chyba, że
chcemy tutaj ludzi nawracać w taki podstępny sposób. Może i to dobre ale
wtedy troche mijamy się z celem istnienia tej grupy, która to daje nam
możliwość
na zadawanie pytań które są często wstydliwe albo kontrwersyjne.

> nieprawda
> wiedza opiera sie na badaniach naukowych a nie pseudowiedzy.

Nie chodzi mi o wiedze ale umiejętność leczenia ludzi. Student kończący
studia bez praktyki jest nikim. Zresztą chodzi tu nie tylko o medycyne.
Znam także przypadki lekarzy którzy mają tytuły docentów, profesorów
ale kompletnie nie potrafią leczyć. Nie wspomne już o ich podejściu
psychologicznym do pacjenta. OK wiedze mają ale nadają się z nią
jedynie na Akademie Medyczną a nie aby leczyć ludzi i brać za to
ciężkie pieniądze.

> Tak wiec nie zawracaj glowy ze alkohol nie szkodzi na tradzik.
> A potem sie wycofujesz ze nie alkohol a 2 piwa na tydzien.

Kolega napisał "powiedzmy jedno piwo raz na dwa tygodnie ..." a ja odpisałem
"Nie ma to żadnego wpływu" potem wspomniałem o " jednym piwku na tydzień".
Nikt się tu z niczego nie wycofywał. Dokładniej czytaj posty.

> [...]
udania
> sie
> do izby wytrzezwien i niech tam prowadza dalej swoja kampanie upilstwa

Ostre słowa. Ludzi pijących jedno piwo na tydzień wysyłać od razu do IZBY
:-(((.
Sądze, że tak nie myślisz, tylko troche cię poniosło, więc po co tutaj takie
teksty.

7. Data: 2001-09-06 22:35:05

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być żródłem wiarygodnej informacji. Skłamał bym gdybym napisał, że
> mi szkodzi. Albo czy mam napisć w poście:

Dokladnie.
Byloby to bardzo wiarygodne.

> [...]
> pamiętam).
> Ale nikt nie odpowiedział mu sensownie na to pytanie. ( no chyba że na

Poniewaz nie ma sensownej odpowiedzi na tak.
Obowiazuje jednak to prawo, ten zakaz reklamy alkoholu, zakaz handlu
narkotykami,
i nikt sie nie bedzie wychylal odpowiadajac na post prowokatora.

> Mi osobiści wydaje się, że takie teksty na pewno mu albo innym nie pomogš.

A czy celem grupy medycyna ma byc wpieranie alkoholikow, narkomanow ?

Odpowiedz na pytanie jest jedyna.
Ma nie brac narkotykow niezaleznie od tego czy ma czy nie ma padaczki.
KPW ?

> Nie znam odpowiedzi na to pytanie ale jeśli ma wpływ to nie lepiej podać
> rzetelnš odpowieź, wytłumaczyć co się może stać.

nie
poniewaz taka odpowiedz ta akceptacja uzywania narkotykow

to jest szukanie odpowiedzi na pytanie sadysty czy lepiej bic psa kijem czy
lancuchem ?
odpowiedz: psa nie wolno bic

> Z drugiej strony gdyby to
> nie miało wpływu, wprowadzać kogoś w błšd też nie powinniśmy chyba, że
> chcemy tutaj ludzi nawracać w taki podstępny sposób. Może i to dobre ale
> wtedy troche mijamy się z celem istnienia tej grupy, która to daje nam
> możliwość
> na zadawanie pytań które sš często wstydliwe albo kontrwersyjne.

obowiazuje jednak etyka i prawo
i jakiekolwiek odpowiadanie na to pytanie inne niz moje czy tych ktorzy sie
szczerze oburzyli, stawia odpowiadajacemu laurke, ze akceptuje narkotyki

Takie pytania najczesciej stawiaja zartownisie lub prowokatorzy internetowi
piszacy na usenet ze kupia np. nielicencjonowany soft, a potem tak sie sklada
ze policja lapie sprzedajacego na goracym uczynku.

> Nie chodzi mi o wiedze ale umiejętność leczenia ludzi. Student kończšcy
> studia bez praktyki jest nikim. Zresztš chodzi tu nie tylko o medycyne.
> Znam także przypadki lekarzy którzy majš tytuły docentów, profesorów
> ale kompletnie nie potrafiš leczyć.

Ale moga byc znakomitymi naukowcami, administratorami, szefami klinik, szpitala,
wykladowcami.

> Nie wspomne już o ich podejściu
> psychologicznym do pacjenta. OK wiedze majš ale nadajš się z niš
> jedynie na Akademie Medycznš a nie aby leczyć ludzi i brać za to
> ciężkie pienišdze.

Nie mozna uogolniac, ze lepszy lekarz ktory jest praktykiem od teoretyka.
Mnie interesuje kontakt z profesorem, ordynatorem, szefem kliniki ale i lekarzem
domowym
i emerytowanym lekarzem,ktory mnie leczyl gdy chodzilem do szkoly podstawowej.
Bo wiezi pacjent-lekarz sa bardzo intymne i trwale, i opieraja sie na zaufaniu i
poszanowaniu
wiedzy i doswiadczenia lekarza.

To tak czy wybierac ASO autoryzowana stacja obslugi czy mechanika rzemieslnika
(bez obrazy kogokolwiek) .
Sa kierowcy ktorzy wylacznie korzystaja z uslug ASO i placa 300% wiecej.

> Kolega napisał "powiedzmy jedno piwo raz na dwa tygodnie ..." a ja odpisałem
> "Nie ma to żadnego wpływu" potem wspomniałem o " jednym piwku na tydzień".
> Nikt się tu z niczego nie wycofywał. Dokładniej czytaj posty.

nie zrozum mnie zle.
To jest kolejna reklama piwa.
Piszcze na pryszcze.

Wiadomo ze dorastajaca mlodziez ma pryszcze, tradzik
i gadanie, ze piwo/ alkohol nie szkodzi na tradzik
to jest to kolejne prowokacyjne pytanie, stosowane przez marketing piwny.

Czy mlodziezy szkodzi alkohol , to jest wlasciwe pytanie.
A odpowiedz: tak , szkodzi.

A odpowiedz na pytanie czy alkohol szkodzi na tradzik ?
Mlodziez nie powinna wcale spozywac alkoholu tylko sie uczyc.

Pamietaj.
Nie odpowiada sie na pytanie czy gorszy jest gwalt pojedynczy czy zbiorowy
kobiety ?
Odpowiedz, ze gwalt jest zakazany.

A te pytania o alkohol, narkotyki to sa standardowe pytania marketingowcow,
dealerow
ktorzy eroduja standardystosujac metode draz draz draz.

Czy szkodliwe jest palenie pol papierosa na tydzien ?

A jezeli nie, to czemu 1 papieros ma byc szkodliwy.
A jezeli tez nie, to moze 2, 5 a moze paczka itd.
I juz mamy kolejnego nalogowca.

Czy gorsza jest kradziez 5 zl czy 50 zl ?

Kazda kradziez jest zlem.

> udania
> razem z
>
> Ostre słowa. Ludzi pijšcych jedno piwo na tydzień wysyłać od razu do IZBY
> :-(((.

Jedno piwo nie szkodzi na tradzik, a ktos napisze ze pije 2 i tez mu nie
szkodzi.
A niby jak mu ma szkodzic.

A nastepny pobije rekord, ze wypil 10 piw i mu tez nie zaszkodzilo na tradzik,
jedynie zemdlal i go samochod przejechal.

I to jest taki marketing alkoholu narkotykow papierosow na usenecie.

> Sšdze, że tak nie myślisz, tylko troche cię poniosło, więc po co tutaj takie
> teksty.

A czemu mam myslec, ze alkohol nie szkodzi na tradzik ?
A po co ktos to ma badac ?

Tradzik ma mlodziez
A mlodziez nie powinna pic, a uczyc sie, aby zdobyc kwalifikacje, zeby potem
prace znalezc.

A kto pije ten szkodzi swojemu intelektowi i osiaga gorsze wyniki w nauce i
odpada potem z konkurencji.

Ostatnie pytanie.
Czy lepiej miec jedna piers czy zadnej nie miec ?

Odpowiedz: lepiej miec 2 piersi

pozdrowienia
Jacek

Badanie krwi : wskaźnik MXD
preparaty witaminowe
JAKIE BADANIA W ZAPALENIU PECHERZA?
Podsumowanie dyskusji z mitomanem czerwonego wina - bez komentarza
Opóźniony okres - jeszcze raz