Re: allegro

Data: 2004-07-11 18:38:50
Temat: Re: allegro
Od: "czytelnik" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

>Nie kupowalem, ale obejrzalem i zamiast rzeczowej informacji na temat
>mrozoodpornosci jukk jast nic nie mowiaca reklama. Jesli chcesz kupowac,
>sprawdz jak naprawde jest a wytrzymaloscia na mroz i snieg. Sa gatunki
>wytrzymale, ale sa takie, ktore w Polsce padna mimo chwalenia ich na tej
>stronie (np. nie sadze, zeby Joshua tree wytrzymalo) - jednak Teksas,
>Meksyk i poludniowa Kalifornia sa sporo na poludnie, mimo ze sa tam gory.

Pozdrowienia,
Michal

Jest dużo innych stron gdzie jest masa konkretnych danych, tak o plamach
bananowcach jak i yuccach.NA rareseeds.com żadnych konkretów nie podają.
Jest za to dużo innych stron z dokładnymi danymi o mrozoodporności.
Np tutaj jest dużo ciekawych informacji, szczególnie te wynikajace z
obserwacji, nie statystyk

http://tct.netfirms.com/crdb/crdbhp.html#CRDB

tak wstępnie
pomyśłałem o yucca elata, yucca thomsoniana, yucca rostrata. Przy sprzedaży
small packetów koszty wysyłki, jak wyczytałem są wliczone w cenę. Te yucci
wyglądają tez całkiem inaczej niż te nasze domowe, jak padna na zewnatrz to
może przezimują w domu w kuble, z 10 nasion powinna wykiełkować więcej niż
jedna, chociaz patrząc na zdjęcia na czeskich tropach to chyba te yucci
mistrzyniami prędkości wzrostu nie są (chyba, że ta trileta, ctyrleta nie
oznaczają wieku tych roślin)

Michał a jak tam Twoje Trachycarpus i musa basjoo trzymają się dalej w
gruncie ? Czy musa basjoo kupiłes gdzies w Polsce ? U mnie w sklepach pełno
róznych bananowców ale wszędzie jeśłi gdzieś silą się na nazwę to jest
jedynie "musa"

Pozdrawiam Rafał