Re: allegro

From: "czytelnik" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: allegro
Date: Fri, 27 Aug 2004 19:27:53 +0000 (UTC)

m...@i...pl napisał(a):

> Nie. Zamowilem wreszcie sam ale gdzie indziej:
> http://www.sunshine-seeds.com
> Cenowo wychodzi lepiej i oprocz nasion maja tez troche roslinek. Stronka
> (niestety?) po niemiecku.
> Paczka doszla, pieniadze z konta zeszly (placilem karta). Nasionka sie
mocza.

A jakie nasionka zamówiłes ? mi z tych przysłanych z rareseeds jeszcze cos
pozostawało (przysłali więcej niż po 10) więc moglibyśmy sie wymienić jesli
masz cos innego. Wybór w miejscu gdzie Ty zamówiłes trochę mniejszy, chociaz
ceny faktycznie niższe. A ceny obejmuja też wysyłkę (bo u mnie z niemieckim
kiepsko) ?

> Sadzoneczka Musa Sikkimensis niestety kiepsko zniosla wysylke i chyba nie
> przetrzyma ale Musella Lasiocarpa rosnie sobie niewzruszenie i ladnie sie
> rozwija.

u mnie 2 sadzonki musy sikkimensis, które wyrosły w lipcu z nasion z allegro
mają już 4 liść, przezimują w domu i jak przetrwają do wiosna pójda do gruntu
(mam nadzieją, że ten grunt już będzie do tego czasu , he he).
Warto tez chyba spróbować musa yunan o ile dobrze pamiętam

> pozdrawiam
> michal

Też pozdrawiam Rafał