Nasionka z sunshine-seeds

Data: 2004-08-28 15:45:36
Temat: Nasionka z sunshine-seeds
Od: m...@i...pl

> A jakie nasionka zamówiłes ? mi z tych przysłanych z rareseeds jeszcze cos
> pozostawało (przysłali więcej niż po 10) więc moglibyśmy sie wymienić jesli
> masz cos innego. Wybór w miejscu gdzie Ty zamówiłes trochę mniejszy, chociaz
> ceny faktycznie niższe. A  ceny obejmuja też wysyłkę (bo u mnie z niemieckim
> kiepsko) ?

Kupilem tylko nasionka Musa Sikkimensis "Red Tiger". Jesli wykielkuja chetnie
wymienie jedna sztuke na zwyklego zielonego Musa Sikkimensis bo roslinka, ktora
kupilem zmarniala w drodze.
Ceny nie obejmuja wysylki ale nawet z kosztami wysylki wychodzi taniej. Jak
skompletujesz koszyk w ich sklepie to automat wyliczy tez koszty przesylki.

> u mnie 2 sadzonki musy sikkimensis, które wyrosły w lipcu z nasion z allegro
> mają już 4 liść, przezimują w domu i jak przetrwają do wiosna pójda do gruntu
> (mam nadzieją, że ten grunt już będzie do tego czasu , he he).

Nie sadze, zeby tak male roslinki mogly isc do gruntu. Poczekaj ze dwa lub trzy
sezony az podrosna a moze nawet jak zaczna tworzyc odrosty i dopiero wtedy
wysadz do gruntu. A jakis odrost mozesz sobie zachowac w doniczce na wszelki
wypadek...

>  Też pozdrawiam Rafał

Pozdrowionka
Michal